Flere barn som er a-mennesker?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Marthe
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Marthe

Guest
Trodde det skulle bli bedre når de ble eldre. Men neida......
Uansett når de legger seg så er de oppe før 6 :blackeye:

Flere barn som er glade i å stå opp tidlig?

Om jeg vekker bultetrulte klokka 6 så står hun opp. Men lar jeg henne sove så lenge hun vil, så står hun ikke opp før klokka 10.00. Godt for de voksne.

Hun ene her er A menneske. Hun våkner som regel før alle andre og er våken å full av liv i det hun åpner øynene. Søstra er mer som meg å pappaen. Sover gjerne lenge å liker å ligge i senga å slumre:p

Oh yes... det har han ifra pappaen sin. Begge to står opp grytidlig og går nærmest å tripper og venter på at jeg skal stå opp sånn at vi kan ut å finne på noe :P Jeg liker derimot å sove litt lengre og ligge å dra meg litt i senga før jeg står opp :P

Uten tvil! Han kan gjerne stå opp kl. 04.30 en lørdagsmorgen, men drøyer det som oftest til rundt kl. 06 ettersom han vet han ikke får lov å stå opp så tidlig. Han er åtte år, så begynner å miste troen på at han noensinne vil like å sove utover morgenen ;).

Tidlig oppe alle sammen. Stort sett så sitter alle tre og ser på barneTV når jeg og minsten står opp 6-6.30. Pappa'n liker å sove litt lenger. Men han blir vekt seinast kl 8 i helga.

Nr 1 er bmenneske, liker å sove / ligge lenge . Til 09/10 ca . Nr 2 liker å stå opp halv 7-7. Men innimellom sover han til 8 :) spent på nr 3.

Jepp, hun er et bittelite a-menneske i et hus hvor til og med bikkja vil sove til 11. Heldigvis har hun så smått begynt å sove til halv seks-seks nå, det er mye bedre enn fire-halv fem. :) Men hun er bare snart to, så jeg lever i håpet om at det skal bli endra bedre etterhvert. :)

Jepp, har ei liten frøken som maser om å legge seg kl 18:30, vil opp rundt kl 6

Nei hu er b menneske som meg. Kjempe deilig. Mannen min står som regel opp før oss begge.

Eldste sov lenge før, men nå er begge oppe rundt 6 :-P

Han er skikkelig A-menneske. Jeg er B :P Han er som oftest oppe mellom 6 og 7. Hvis han får være oppe sent(som på nyttårsaften),kan han sove til kl 8. Hehe.. Han er 7år og flink til å ordne seg selv. Godt er det,siden jeg er treeeeg på morra'n ;)

Eldste og minste er a mennesker, er våken før 7 hveeeer dag, mellomste elsker å sove lenge men blir som oftes vekket av de to andre så hun er som oftes kjempesur i helgene.

Eldste er morgenfugl, men han ordner seg heldigvis selv nå. Yngste kan godt ligge til langt utpå formiddagen.

Jenta på 5 år står opp en plass mellom 05.30 og 07.00 hver dag, uansett om hun har lagt seg senere enn vanlig. Hun har bestandig stått opp tidlig.

Våkner de så tidlig selv om det er mørkt ute? Jenta mi på 16. Mnd har i vinterhalvåret gått fra og våkne halv syv på sommeren til å nå sove til halv ni hver dag. Nyyyter det.

Jepp! Men vi er heldigvis kommet til tiden hvor vi kan stå opp fra 6.30! Og blir klokke over 7 jubler vi! ;-)

Back
Topp