Flere barn m luft i magen på kveldene?!

Glapia.

Gift med forumet
Kasper er fornøyd og blid..... Ingen tegn til vondt eller skriking... Men han sliter med å sovne, og jeg skjønner fort hvorfor, han ligger å fjerter leeenge før han sovner... Av og til kan han vokne av at han må fjerte, gjerne etterfulgt av en bæsj... Men han skriker ikke... Flere ???

Han har noen netter han er slik, men ofte så kommer det ikke noe i bleien.

Blir deilig når tarmsystemene dems er helt ferdigutviklet og man slipper det der.

JA! Det er akkurat sånn her også, og det har blitt sånn nå i det siste. Hun sovner ganske greit, men våkner og gråter og promper sånn innimellom hele kvelden... Skjønner ikke hvorfor..[&:]

En ting som har funket noen ganger her er å la henne ligge på magen og leke litt like før hun skal legges. Da får hun jo litt trykk på magen og blir ofte kvitt litt luft (og vi morer oss stort over prompebabyen vår). [:)]

I natt skifta jeg to store bæsjebleier og en tom, da kom det bare masse luft ut.. så ja, mye luft her i gården.. og det hele tiden hehehe.. og han har fremdeles 5-7 bæsjebleier HVER ENESTE DAG!!!!!

samme her....

Han bare fjærter hele tiden, spes når han skal sove....
[8D]

ORIGINAL: Pixiee

I natt skifta jeg to store bæsjebleier og en tom, da kom det bare masse luft ut.. så ja, mye luft her i gården.. og det hele tiden hehehe.. og han har fremdeles 5-7 bæsjebleier HVER ENESTE DAG!!!!!

Ja har våknet noen ganger at han fiser kjempe masse på natta, men han våkner ikke av det! Bare meg som ler masse når det skjer! Skikkelig voksen promp[:D]

Jupp... Amalie er også sånn. Sjeldent misfornøyd eller gråter pga luft, men har noen skikkelige promper. Hun fiser som en mann! ;)
Av og til på natten våkner jeg av at hun er urolig i søvne. Så kommer det noen promper, og hun faller til ro igjen....
Pleier ofte på kveldene å sykle beina litt, eller løfte bena litt opp mot magen noen ganger samtidig som jeg holder en hånd på magen hennes for å få ut luft. PLeier å funke veldig fint [:D]

Back
Topp