Flere babyer som HATER vogna og bilstolen?

Gizom

Gift med forumet
Juli13-jentene
VIP
Min skjønne lille herlige tulle klikker i vinkel når hun blir lagt i vogna eller bilstolen blir satt inn i bilen!

Skal man la dem hyle til de gir seg eller skal man stoppe hvert femte minutt i hver busstopp og ta henne opp? Og hva med vogna- skal jeg gå til hun for seg?

Fikk ei tulle 4. Juli 2013

Bilstolen går greit av oss... Men vogna er ikkje alltid like populær. Hun må sove og vogna må være i bevegelse. Våkner hun hylskriker ho og jeg prøver å gå fort slik at ho sovner igjen. Men ender så regel opp med X-antall stygge blikk av folk som går forbi; " tenk at jeg lar den lille babyen ligge og skrike!!" Så tar gjerne imot tips jeg òg. Men å henge i sjalet sitt på min mage, det er supert ;)

Btw... Det med bilstolen. Min mellomste likte heller ikke bilstolen. Vi fant til slutt ut at ho hadde en låsning i nakken som plaga ho veldig når ho satt i bilstolen. Etter noen timer av manuellterapaut gikk det bedre.

Her går d greit så lenge ho nettopp har fått pupp... Men ho blir hysterisk hvis ho har lue på seg :/

Jente 27.07.13 <3

Her var det ramaskrik første gangene,så fikk vi lammeskinn oppi bagene og det ble mykere å ligge og en del lunere (mer som et lite rede). Virka som de syns det var litt bedre hvertfall. Men vi må gå rett etter mat,og maks en time-ellers er det hyling til de mister pusten omtrent.. *planene om å gå lange turer rett i vasken enn så lenge*
Tar i mot tips jeg også!!
Bilstol ok-sovner hvertfall eller blir helt rolig når bilen er i bevegelse (helst Ove 40 km/t).
Men hva med ellers? Senga? Lekegrind?? Jeg begynner å bli sååååååå sliten av å måtte bære rundt på de hele tiden,og mannen og. Vi har liksom en hver i armene hele tiden-omtrent ingen pause.. :(

To skjønne gutter 26.06 ❤❤

Lille snupp var ikke noe glad i vogna si ho heller, så la jeg i lammeskinn og et helseteppe som en pølse rundt hode hennes så hjalp det:) og hvis hun i tillegg får ligge litt på siden så blir det knall;) gjør det samme når hun ligger i sengen og lekegrinden sin:)
Bilstol har jeg ikke noen tips dessverre, hins sovner så fort bilen beveger seg:)

♥Termin 25.07.13-Prinsessa født 19/7-13♥

Back
Topp