Flere babyer som driver baby yoga

babymirakel

Oktobermirakel, ønske om bitteliten <3
Oktobermirakler 2013
Himmelbarn
Snuppa mi gjør det nå og resultatet ble at hun smalt hodet i gulvet hos ei venninne :( hun sov ikke mange timer... Yeah ... har ikke bil så sitter på bussen i natt jeg :(

Med det mener jeg at hun reiser seg opp som i situps stilling :O venninne kaller det baby yoga :p

Mamma til en prinsesse ♡

Måtte du til lege med henne? (Siden bussturen i natt) går det fint med henne, evt?

Sent from my iPhone using BV Forum

Måtte du til lege med henne? (Siden bussturen i natt) går det fint med henne, evt?

Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg fikk ikke reist fra venninnen min fordi hun skulle ha pupp og var lei seg :( ringte legevakten og de sa ingen skade skjedde :)

Mamma til en prinsesse ♡

Vet ikke helt om jeg forstod hva du mente, men snuppa tar situps, men kommer ikke opp. Hun er derimot veldig forsiktig m hodet når hun ruller på gulvet og rundt omkring :)

Vet ikke helt om jeg forstod hva du mente, men snuppa tar situps, men kommer ikke opp. Hun er derimot veldig forsiktig m hodet når hun ruller på gulvet og rundt omkring :)
Det er det jeg mente :) hun kom på kanten av en matte med litt helling derfor slo hun seg :(

Mamma til en prinsesse ♡

Huff!:-( Det blir nok en del blåveiser og trøsting fremover tenker jeg! Men er fælt for mammahjerte når slikt skjer ja :/
Det er det :( gruer meg fordi det er så sårt :(

Mamma til en prinsesse ♡

Det blir nok både knall og fall ja:P Jeg tryna i bordet kort tid etter jeg lærte meg og gå som liten. Det sies jeg var veldig vilter,haha. Jeg slo ansiktet i bordet, og måtte sy over øye...Har arr på øyenbryna den dag i dag;) Haha.

Huff:confused:

Det blir nok både knall og fall ja:P Jeg tryna i bordet kort tid etter jeg lærte meg og gå som liten. Det sies jeg var veldig vilter,haha. Jeg slo ansiktet i bordet, og måtte sy over øye...Har arr på øyenbryna den dag i dag;) Haha.

Huff:confused:
Huff :( det har min kjære og. Han datt inni en rosebusk :p jeg der i mot har i pannen, da en av de jeg gikk i klasse med kastet batteri i hodet på meg :O

Mamma til en prinsesse ♡

Huff :( det har min kjære og. Han datt inni en rosebusk :p jeg der i mot har i pannen, da en av de jeg gikk i klasse med kastet batteri i hodet på meg :O

Mamma til en prinsesse ♡

I rosebusken, huff da:P Haha...

Hvorfor i all verden kastet vedkommende et batteri på deg???:confused::eek:

I rosebusken, huff da:P Haha...

Hvorfor i all verden kastet vedkommende et batteri på deg???:confused::eek:
Hun klikket og hev det etter meg :eek: mistet bare lommelykten hennes i bakken :(

Mamma til en prinsesse ♡

Back
Topp