Snuppa mi gjør det nå og resultatet ble at hun smalt hodet i gulvet hos ei venninne hun sov ikke mange timer... Yeah ... har ikke bil så sitter på bussen i natt jeg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg fikk ikke reist fra venninnen min fordi hun skulle ha pupp og var lei seg ringte legevakten og de sa ingen skade skjeddeMåtte du til lege med henne? (Siden bussturen i natt) går det fint med henne, evt?
Sent from my iPhone using BV Forum
Det er det jeg mente hun kom på kanten av en matte med litt helling derfor slo hun segVet ikke helt om jeg forstod hva du mente, men snuppa tar situps, men kommer ikke opp. Hun er derimot veldig forsiktig m hodet når hun ruller på gulvet og rundt omkring
Huff!:-( Det blir nok en del blåveiser og trøsting fremover tenker jeg! Men er fælt for mammahjerte når slikt skjer ja :/Det er det jeg mente hun kom på kanten av en matte med litt helling derfor slo hun seg
Mamma til en prinsesse ♡
Det er det gruer meg fordi det er så sårtHuff!:-( Det blir nok en del blåveiser og trøsting fremover tenker jeg! Men er fælt for mammahjerte når slikt skjer ja :/
Huff det har min kjære og. Han datt inni en rosebusk jeg der i mot har i pannen, da en av de jeg gikk i klasse med kastet batteri i hodet på meg :ODet blir nok både knall og fall ja Jeg tryna i bordet kort tid etter jeg lærte meg og gå som liten. Det sies jeg var veldig vilter,haha. Jeg slo ansiktet i bordet, og måtte sy over øye...Har arr på øyenbryna den dag i dag Haha.
Huff
Huff det har min kjære og. Han datt inni en rosebusk jeg der i mot har i pannen, da en av de jeg gikk i klasse med kastet batteri i hodet på meg :O
Mamma til en prinsesse ♡
Hun klikket og hev det etter meg mistet bare lommelykten hennes i bakkenI rosebusken, huff da Haha...
Hvorfor i all verden kastet vedkommende et batteri på deg???
Hun klikket og hev det etter meg mistet bare lommelykten hennes i bakken
Mamma til en prinsesse ♡