flere aprilbarn som har sluttet med

jejagal

Glad i forumet
å spise grøt???

her har ikke Sol spist grøt på over 2-3uker gitt[&:] hun brekker seg noe så jævli vær gang så alt kommer bare i retur til slutt, så hun er blitt en brødspiser på heltid. så nu får hun brød til frokost,lunsj og kvelds..
prøver en gang i blant å gi henne grøt,men får bare i henne max 3 sjeer før hun begynner å brekke seg..

når jeg husker etter gjorde storebror det samme i samme alder,han var rundt 8 mnd når han slutta med grøten..

Eg har nettopp fått jenta mi til å begynne å spise grøt [8|] 

åjsann [:-]
her går det kun i brød, middag og frukt[:-]

Grøt går stort sett greit til kvelds ennå, men til frokost ender vi som regel opp med brødskive. Tror han er lei hele grøten...

Merker hun begynner å bli lei nå hvertfall på morgenen, går treeeegt... Prøver å skifte mellom tre ulike grøtsorter, men hjelper ikke stort så spørs om d blir brødskive snart ja.

Begynner å bli lei melk også virker d som, vil heller ha vann til lunch - bruker å drikke vann til brødskiva, men får tilbud om en flaske melk etterpå som tidligere har gått ned på høykant. Men morgen og kveld går d greit med melk enda [:)]

vi har droppa frokostgrøten for hun ville rett og slett ikke ha d mer..er kjempefornøyd med brødskive isteden[;)]
gir grøt til kvelds, med banan

Her er det enda grøt morgen og kveld, brød/frukt til lunsj og middag, tenker på å ha brødskiver til frokost ogsa, men ho er veldig glad i grøt, så da kjører jeg bare på[:D]

Han vil ikke ha grøt noe mere min heller kanskje noen skjeer, men etter det nekter han å spise mer! Han er ikke noe lett i mat veien, vanskelig å få i han mat[&:] Men håper det blir bedre ettervært.

ORIGINAL: Lucas mamma*

ORIGINAL: Sulla

Her liker han enda grøten godt...
Merker dere forskjell når de får skive istedefor grøt til kvelds?

Lucas sover bedre etter vi begynte med brød til kveld

sol også [:D]

ORIGINAL: jejagal

ORIGINAL: Lucas mamma*

ORIGINAL: Sulla

Her liker han enda grøten godt...
Merker dere forskjell når de får skive istedefor grøt til kvelds?

Lucas sover bedre etter vi begynte med brød til kveld

sol også [:D]

jaha?? hvor mye brød spiser de?? har et desperat behov for mer nattesøvn da j begynner å jobbe igjen på mandag[&:]

Back
Topp