Flere andre-/tredjegangs fødende her?

Jarea

Skravlebøtte
Lurer på om d er flere som har barn fea før av? Hvor tett blir d mellom de nå? 2år og 1mnd her om d blir noenlunde til termin.
Åssen forbereder dere barnet/barna for det nye familiemedlemmet?

Har en fra før. Blir nesten 4 år imellom de;)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Venter nr 2. Blir 1 år og 11 mnd mellom de

Sent from my iPad using BV Forum

Så koselig :) når er terminen da? Og vet du hva du får?

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi har en tråd for oss som har fra før hvor vi kan spørre om alt vi lurer på. Den er fin for deg også å følge med på :)
Skal se om jeg finner den og likne til den til deg. Vi er ganske mange her som venter på 2,3,4, og nr 5.
Selv en gutt fra før. Termin 24 mai

Har en jente fra før. Og det blir 3,5 år imellom. Ikke så tett, men håper og tror de får stor glede av hverandre likevel:)

Venter nr 2, har en jente på snart 13mnd :) blir 18-19mnd mellom de. Hun er så lita enda at hun skjønner ikke noe av det.

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Venter nr tre. Har ei på 4 og en på 6 :)

Har ei fra før, det blir 4 år og 2 mndr mellom dem. Helt perfekt:-) Hun vet at det kommer en lillesødter/lillebror, ellers så er det vanskelig å forberede så mye. Vi vet ikke hvordan det blir. Men hun er stor nok til å skjønne hvorfor mamma er syk og dårlig og det er veldig greit.

Venter Nr 2 med foreløpig termin 23 mai. Blir 3 år og 7 måneder imellom dem! Det har vært bevisst med litt aldersforskjell her, siden loppa har vært mye syk med astma og leddgikt. Men nå er vi klare, og det tror jeg hun er og! Hun snakker om babyen hele tiden, vil kose med magen og snakker til den! Hun gleder seg til å hjelpe til med å skifte bleie og finne gulpekluter sier hun :) skal sies at hun har vært ekstremt opptatt av babyer hele livet omtrent, og dukker er nesten det eneste hun leker med! Viktigste forberedelsen vi gjør er å snakke så mye hun vil om det, fortelle at babyer er søte men også litt slitsomme. Hun har 1000 spørsmål som vi gjerne svarer på ;)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Har ei fra før så det blir 2 år og 5 mnd mellom ;-)

Har en gutt fra før som er 2år og 7mnd når baby kommer:)

Har en jente på 8 og en gutt på 6 fra før. Blir 8,5 år mellom eldste og minste, og 6 år og 10 mnd mellom mellomste og minste. :)

Her har vi bestemt at vi ikke vil vite hva som kommer, men jeg er overbevist d e en gutt til :)

Takk for linkinga av tråd, det er så mange tråder at man roter seg helt bort, hehe :)

Sier no til Liam at mamma har baby i magen, men hvorvidt han skjønner noe som helst ække godt å si... Gan e bare 19m nå :)

Venter nr 2. Blir 1 år og 11 mnd mellom de

Har termin 31 mai, vet ikke kjønn enda

Her venter vi nr 2. Det blir 4 år, og en måned mellom dem ca. Jeg ville bli ferdig med utdannelsen min, og ha mulighet til foreldrepenger denne gangen ifht sist, da vi begge var studenter :-) Vi gleder oss masse, og det kommer til å bli rart og starte "på nytt igjen"? Foreløpig termin 23. Mai :-)

venter nr 3 :) De to eldste er det 2 år mellom,mens det blir 6 år mellom denne og yngste jenta mi :)

Jeg har ei jente på 9 og samboer har en på 7 fra før. Så vi venter begge nr 2 men nr 3 til sammen :-)
Veldig rart å være gravid igjen etter så mange år :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp