Flere andre som sliter med kviser?

Klarsåklar

Gift med forumet
Novemberlykke 2018
Novemberbarna 19
Julegavene 2019
Utmarsj 2024
Føler hele trynet mitt har eksplodert... flere andre som har? Hva bruker dere for å roe det ned? Ser ut som jeg er i puberteten igjen.. bare at jeg hadde ikke så masse kviser da en gang...

IMG_4436.jpg

Ikke noe glatt hud her nei...

Samme her :wacky: Puberteten all over.

Godt at jeg ikke er alene[emoji28] litt vanskelig siden det er så mye produkter som ikke er bra for barnet osv. Så håper noen har gode tips[emoji16]drikker mye vann, men har ikke følt det har hjulpet så mye

I samme båt... Vasker ansiktet med microfiber ansiktskluter på morgenen og kveld og unngår å smøre inn ansiktet med fuktighetskrem om morgenen, hjelper litt :happy:

Masse kviser her også. Var enda verre for noen uker siden, så håper at det er i ferd med å roe seg. Har dessverre ingen tips.

Har sluppet unna i ansiktet, men brystet ser ikke ut, fullt av nuppete kviser :(

Selv har jeg bare en og annen kvise, ikke noe særlig mye egentlig, men mer enn vanlig.
En venninne av meg fikk veldig mye kviser, mer enn hun hadde som tenåring.

Selv har jeg fått rødt utslett i fjeset i stedet, så ser litt mer spraglete ut.. men har veldig tørr hud fra før da. Går ekstra mye fuktighetskrem om dagen! [emoji28]

Jaaa kjempe mye i ansiktet, brystet og ryggen [emoji30] Har heldigvis begynt å gi seg litt nå den siste uken

Ikke antydning til silkeglatt hud her heller [emoji19] har mye småkviser i panna og på haka, men synes det varierer hvor mye det er fra uke til uke. Håper det roer seg snart!

Jaja, da er vi i alle fall flere som går rundt som «kvisetryner»[emoji23] tanken på det hjelper bittelitt[emoji87] satser på det roer seg snart ... håper jeg[emoji12]

Back
Topp