flere alenemødre?

Hanne84

Forelsket i forumet
Hei...
Er det flere her inne som har det sånn som meg...
Virker som on alle har samboere eller kjærester å støtte seg til....
Min situasjon er slik at dette er resultatet av en one night stand..
Så vi er jo ikke sammen selv om vi er venner og han skal stille opp og sånn..
Men det blir forferdelig ensomt iblandt..[8|]
Her sitter man med så mye hormoner og greier å ingen å dele det med...
Ville bare høre om jeg er den eneste som føler det slik eller om det er flere dær ute..
Så dere som har noen dere er glad i,ta godt vare på dem[:)]

*klem*

Du er ikke alene om og være alenemor nei... Er flere ja.... Har ingen og dele gleden med... Det er kjedelig... Det blir nesten så jeg ikke er glad for og være gravid.. hehe

her er enda en alenemor.. [:)]
må si meg enig i at det blir veldig ensomt i blant.. selvom jeg har mye støtte rundt meg blir det ikke det det samme..

er nok mange av oss her Hanne21[:)][:)]
alene er du ihvertfall ikke....[;)]

vi får ha en "støtte" til hverandre her inne... hehe

jepp.....klage så mye vi orker til andre som forstår[:D]

jepp.. er lettere å snakke med folk i samme situasjon...
hvor gammel er du da millamax?

er sant det... mye lettere når andre kan forstå deg... er ikke alle som er sammen om dette som klarer og forstå en som er alene...

jeg er 21år..blir 22 rett før jenta mi blir født[:D]

uansett hva det er, så klarer ingen og sette seg direkte inn i situasjonen så sant de ikke har hvert der selv, det kan man jo ikke forvente heller...
så godt og snakke med noen som forstår og kan sette seg inn i situasjonen og se det fra riktig synspunkt!

sant det[8D]

nei, det er sant.. jeg har en venninne som er like gammel som meg som også er gravid.. hun er sammen med barnefaren og jeg har merket at når hun prøver å gi meg råd så er det tydelig at hun ikke skjønner hvordan jeg har det.. vet hun mener det godt men jeg får liksom ikke så mye ut av det.. jeg har fått mye mer ut av å snakke med andre alenemødre her inne.. [:)]

Back
Topp