Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
SignJeg blir ikke alenemor nå, men har vært det med eldste. Om du lurer på noe så er det bare å spørre.
Termin 1.februar 2014
Jeg blir ikke alenemor nå, men har vært det med eldste. Om du lurer på noe så er det bare å spørre.
Termin 1.februar 2014
Slikt er tungt ja. Tror allikevel at det er bedre å gå igjennom dette alene, og vite at man er alene, enn å være alene i et forhold og ikke vite. Ikke at det er noen trøst når dagene er tunge.Enkelte dager , som i dag er sikkelig tunge. Føler meg veldig alene og hulk gråter . Frustrert over uforstående BF og ganske så sikkert ekstremt hormonell . Merker allerede at enkelte dager kommer til å bli langt nede. Godt å få ut her! Klem
Enkelte dager , som i dag er sikkelig tunge. Føler meg veldig alene og hulk gråter . Frustrert over uforstående BF og ganske så sikkert ekstremt hormonell . Merker allerede at enkelte dager kommer til å bli langt nede. Godt å få ut her! Klem
Wow.. på føden?Slikt er tungt ja. Tror allikevel at det er bedre å gå igjennom dette alene, og vite at man er alene, enn å være alene i et forhold og ikke vite. Ikke at det er noen trøst når dagene er tunge.
Ei venninne ble alene i svangerskapet, og det var tøft. Hun fikk mye hjelp av jordmor, og har det ganske så bra nå. Hun fikk et råd som fungerer, og som jeg er ganske enig i: det som er best for deg (mor), er det beste for babyen.
Selv gikk jeg fra bf på føden. Har gått veldig fint med meg og barnet mitt, selv alene..
Sender deg en trøsteklem for en kjip dag..
Termin 1.februar 2014
Da høres det ut somdu har det best alene!jeg er også alene nå. etter mye uenigheter og krangling. det er veldig kjipt, men tror jeg har det best alene! han kveler meg..
Da høres det ut somdu har det best alene!
Termin 09.februar med første frøet![]()
Off.. Høres ut som du er i en kjip situasjon.. Kan ikke være lett når de ikke vil samarbeide.. Håper du har familie og venner rundt deg som støtter deg og er der for deg!takk. jeg føler jeg det som er riktig for bebi også. problemet er at han ikke har den meningen. han har til og med truet med å gå rettens vei for å ta fra meg barnet. noe han aldri kommer til å klare. snakk om å være egoistisk å ikke tenke på barnet da?
det eneste jeg ber om av han, er fred, og at vi kan ha en dag i uken, der vi snakker sammen hvis han trenger å vite noe om oss. har heller ikke nektet han å være med på ultralyd eller noe, jeg vil bare ikke bo med han, og være sammen med han. men neida, mase hver dag kjefte og syte, klage over sine egne følelser. plage min mor? nei, jeg er rådløs.
Off.. Høres ut som du er i en kjip situasjon.. Kan ikke være lett når de ikke vil samarbeide.. Håper du har familie og venner rundt deg som støtter deg og er der for deg!
Så braja, det har jeg heldigvisog jeg kan jo alltids slå av tlf og slette han fra facebook om han blir for voldsom og ikke klarer å holde seg unna. er jo litt synd i han også, han vil jo ha full kontroll. og tolmodighet eier han ikke, så allerede da jeg fortalte at jeg var gravid, hadde han begynt å tenke på barnerom osv.
Så brahøres ut som du takle situasjonen veldig bra!
Ja bare å heve seg over han!håper det. han sier jo at jeg behandler han så fælt og oppfører meg som en drittsekk, men selv syns jeg det er helt feil. for jeg svarer han og snakker med han når han snakker til meg. jeg forholder meg rolig og saklig. så det sårer jo litt. men han får holde på som han vil, så lenge jeg kan få fri fra sytet hans hver dag![]()