Flere 30+ som er gravide her? :)

Laemca

Andre møte med forumet
Hei :) jeg er 37 og venter barn nr 2. Jeg har en datter på 15 fra før, så for meg blir det å starte helt på nytt. Gleder oss veldig til lille prinsessa vår kommer, har termin 11 Mars.
Det er så mange år siden sist, så hadde vært hyggelig å komme i kontakt med andre gravide for å dele erfaringer og gleder

:love7:smiley-bounce012:smiley-bounce013:smiley-bounce012:smiley-bounce013:smiley-bounce012:smiley-bounce013:smiley-bounce012:love7

Jepp:) Jeg er 33, blir 34 ca 1 mnd før lille kommer. Har en datter på 2 år fra før:)

Jeg er 36 år. Venter nr 2, har en gutt som blir 2 år i februar. Denne gang venter vi jente. Håper de får mye glede av hverandre etterhvert.

jeg er 32. Venter også nr.2. Jeg har en gutt fra for circa 6,5 år.Skal bli spennende å gå tilbake til bleier :D

Så kosli å se at vi er fler her inne :) til dere som har små fra før så tror jeg også at de vil få mye glede av hverandre. Hos meg blir det et veldig stort hopp, men det er en store søster som gleder seg veldig til lillesøster kommer :)

Hvordan er formen deres og har dere begynt å handle inn til bebisen enda? :)

Jeg er 31, blir 32 tre dager etter termin. Har to gutter fra før på 3 og 5 år. Blir litt lengre mellomrom til tredje nå, som ser ut til å være ei lita tuppe :) Har shoppa masse allerede, liker å være ute i god tid. Nå hadde vi mye fra før også da, så det meste begynner å være i hus :) Formen er sånn passe, er sykemeldt pga at jeg har vært veldig trøtt/sliten og fått masse kynnere.

Jeg blir 34 nå i januar, og venter min første. Kom kanskje litt sent igang... :) Stresser ikke nå heller, men må begynne å klargjøre litt mer, nå som det bare er et par drøye måneder til termin. :)

Blir 31 nå i januar, termin 27 mars med min første :)

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app

Jeg er 31 og blir 32 i juni. Venter nr 3 og har
En gutt født 2008 og en gutt født 2010, venter ei jente mars 2014 :) har det meste på plass :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg er 34 år og venter nr 2. Det er 5 år siden sist jeg fikk gravid, så bleier og gulping er noen år siden.

Gott nytt år till er alla och grattis till alla mammor och blivande mammor som skall ha barn i mars 2014.
Jag väntar mitt första barn och är 33 år. Bor i Oslo sen 5,5 år tillbaka, innan dess uppväxt i Sverige.

Godt nyttår! Tenk, dette er året noen av oss blir mødre for første gang, og flere blir mødre på nytt. Uansett blir det et spennende år!!! :)

Ja det blir et spennende år, gleder meg masse :)

Endelig 2014 Ikke lenge igjen til Mars <3

Jeg er 35 og venter nr to. Har en jente som blir tre i februar :) og vi gleder oss stort til lillebror skal komme.

Jeg hører vel nesten med her, blir 30 i april, venter en gutt i mars, har ei jente på 3 år fra før :)

Back
Topp