Har egentlig gått veldig bra og tror bare det blir bedre ettersom snuppa blir større og vi kan gjøre ting sammen som passer for begge[:)]
Var greit at storebror var 2 dager i bhg slik at han fikk lekt og styrt med andre unger selv om vi ofte er på besøk eller har besøk av andre,da fikk jeg tid til trilleturer og kos med snuppa,og så tok jeg gutten som var 2 år og 4 mnd da hun ble født med på tur alene en gang i blandt da går vi på kafe og koser oss og på lekebutikker og kikker koser oss masse har vært ett par ganger på kino nå i senere tid når han ble litt større og syntes det er kjempestas,har også vært på mummi forestilling,ellers er jeg jo mye alene med ungene mannen reiser en del men vi finner på mye sammen og det er vel helst den første tida da de er babyer man ikke alltid strekker til alle veier men om du har en mann som kommer hjenm hver dag og ikke jobber sent bør det ikke være noe problem. Når mannen er hjemme her finner vi på noe med storebror alene eller noe alle sammen,syntes det er kjempegreit og la en være med og finne på noe spesielt og føle at det er deres tid med mamma/pappa kommer til og gjøre det med snuppa også når hun blir større.
Og nå kan de etterhvert leke sammen så det går over all forventning,men får vel ikke tid til så mye bilder,filming og trilleturer som før siden det er travelt men får det til ,bare jeg minner meg selv på det i perioder er jeg flink,og turer ¨går litt etter rutinene på soving og mating av snuppa som også vil blir like som våres etter hvert og alt blir mye enklere så vil si det blir en liten periode man blir litt "låst" til og gjørenoen små ting men det går seg fort til.