fler

mariannnilsen

Forumet er livet
som ikke har noen symptomer på graviditeten ???? er egentlig bare glad at jeg foreløpig har sluppet unna kvalmen osv .. har veldig lite tegn på at jeg er gravid i det hele tatt .. bitte litt ømme pupper inni mellom og litt stikking i livmoren .. er 6+1 .. hadde ett svangerskap så å si uten symptomer sist også .. har tatt fler tester og den siste testen var kjempe sterk, så hcg nivået går jo opp ..

Jeg merker ikke stort, måtte eventuelt vært at jeg har litt vondt i magen innimellom, og er litt oppblåst. Men jeg er jo ikke så langt på vei da [:)]

Jeg kan vell si jeg ikke har no særlig med symptomer ja.
Ømme pupper har jeg, og jeg er oppblåst og blir veldig trøtt og sliten om kveldene......... Har en del halsbrann, men er ikke no kvalm eller har vondt i magen eller no....
Men det kommer vell vil jeg tro?

Ta mitt råd å ikke si for høyt at dere ikke har kvalmen iallefall, det gjorde jeg, og nå er det gjort[8|]

Kvalmen min kom i dag:s Får ikke i meg noe omtrent

Utenom kvalmen så kjente jeg bare ømme pupper, tretthet, oppblåst og stikking i livmoren...  Men det er nå vel en del symptomer det og?

Ja eg er dårleg og trøtte, men eg er glad for det og. For då føle eg at eg er gravid[:)][:)] Men dere har alle symptomer, enn om ikkje dei er så tydelege. Eg har jo eit slikt lite tegn som tett nase og blødning i både nase og tannkjøtt. Og kanskje dere andre har det same, om dere tenker dere om? [:)] Har dere masse utflod eller slim i hals/nase?? Det er eit tegn det også[:)] Ja og så verke det i tennene mine då[8|][8|]

har ikke så mye nei... kan ane litt ømme bryster hvis jeg konsentrerer meg..og pittelitt murringer som kommer og går... så sliter faktisk med å innse at jeg er gravid...greier ikke å tro på det..helt rart..

kjenner trøttheten ja. den er der...hadde det ikke vært for den så hadde jeg sikkert testet hver dag..krevd ul og alt som er, for å få bevis..

her har jeg ikke merket noe anna enn litt stikking[:)]

Ingen her heller, har liksom litt vanskelig for å skjønne at jeg er gravid, forrige gang hadde jeg alt tror jeg.

Har bare ømme pupper til kvelds... litt nedpress i skjeden.... og små blødninger.. Men er visst gravid...

har litt stikking i livmor, litt små kvalm og tidvis ømme pupper :)

jeg hadde så høyt hcg nivå 3 dager før ikm at testen slo ut :) men da hadde jo jeg allerede vist det i noen dager :)

Jeg har så å si ingen tegn på at jeg er gravid, men har tatt 5 tester og alle var positive. Eneste jeg kjenner er litt ømme pupper, og at livmoren vokser- litt smerte. Pluss at jeg og er begynt å bli veldig trøtt fortiden, og løper litt oftere på do enn vanlig. Men er veldig fornøyd med å ikke være kvalm og dårlig- foreløpig hvertfall. 

Jeg har heller nesten ingen symptomer. På en måte gjør det det lettere å holde det hemmelig, for når jeg ikke merker noe selv, så glemmer jeg det litt innimellom. Og så tror jeg ikke helt på det heller.
Jeg kjenner litt stikking og murring i magen innimellom, og er veldig tørst. Har slimete utflod også - visste ikke at det var et tegn. Men ikke kvalm, ikke trøtt, ikke ofte på do, ikke noen synlige endringer på magestørrelse. Og på en måte er det akkurat sånn jeg vil ha det, men samtidig hadde det vært greit med noe som viste med sikkerhet at jeg var gravid. Har lyst til å ta en test hver morgen bare for å være sikker [;)]

Men det kommer vel tidsnok både det ene og det andre[:)] Godt å se at vi er mange i hvert fall!

Back
Topp