Fler uten antydning til mage?

unknownP

Elsker forumet
Januar 2017
Sommerfuglene
Hei hei

Når man ser på alle de fine babymage-bildene osv her så virker det som "alle" har fått mage.
Jeg er i dag 13+0 og har ikke antydning til babymage enda. Kjenner heller ikke livmor.

Jeg er til tider forferdelig oppblåst, så noen ganger føler jeg at jeg har supermage, men jeg vet jo at det ikke er babyen. Jeg er ganske overvektig, så bør nok forvente at det tar litt tid, blir bare så utolmodig

Fler som hverken ser eller kjenner noen babymage?

Kjenner livmora, men har ikke noe mage utenom overvekt og ekstra hud fra sist gang.

Samme her:greet025 Jeg er 12+ 5. Magen kommer vel etterhvert. Tror jeg er en av de få som syns det er like greit at den ikke har kommet enda:smiley-ashamed005

Med førstemann hadde ikke jeg mage før rundt uke 20, så ikke unormalt at magen lar vente på seg :)

Samme her, er 12+5 i dag. Jeg ser ingen antydning til mage, utenom min vanlige mage da :P Er nok pga overvekt, men jeg synes også det er greit, kan skjule det litt lenger :P Jeg klarer heller ikke å kjenne livmoren, men min lege kjente den med engang, men de vet hva de leter etter :P
Også til tider veldig oppblåst, da kan det se ut som jeg er gravid i 11. måned, haha

• Liker
Reactions: Mvr
Lite om morgen og mer utover dagen, men er ikke noe stor mage her :) tar det igrunn med knusende ro. Men måtte til med mammabukse i går pga de jeg har er for trang. Det er også pga at jeg har gått litt generelt opp i vekt siste året utenom :)

Er 13+5 og har heller ingen mage. Kjenner livmoren noen dager, som akkurat nå :) Er ikke noe mer oppblåst enn vanlig, kanskje mindre til og med. Har IBS så jeg er vant til luft hehe.. Har endel magemuskler så jeg tror de kanskje holder litt igjen.

Ingen ting å bekymre seg for hvertfall. Magen kommer nok tidsnok :)

13+5 ikke antydning til baby mage enda, er andre gangs. Fikk ikke mage før uke 25-26 sist. Min mor fikk også sent mage med de to første, så når hun gikk med nr 3 og fikk mye større mage trodde alle det var flere der inne :-) Men var bare en

Har mye mage fra før, så forventer ikke å se noe særlig til magen enda :P merker heller ikke noe forskjell fra vanlig.

Jeg er 12+5 idag, førstegangs og er ganske slank. Ingen mage her heller.. :-)

Den kommer nok etterhvert :-)

Har heller ingen mage utover oppblåst mage, så nå ser jeg bare feit ut føler jeg :P

Kan ikke se noen mage her heller, er 11+0 da så det er vel uansett litt tidlig :) Lurer på hvordan man kan kjenne livmora..? Jeg kjenner ingenting :p

Kan ikke se noen mage her heller, er 11+0 da så det er vel uansett litt tidlig :) Lurer på hvordan man kan kjenne livmora..? Jeg kjenner ingenting :p

Den har sikkert ikke kommet høyt nok opp enda. Jeg skjønte heller ikke hvordan man kjente den men de siste dagene nå har jeg klemt en del nederst i magen og der er det hardere enn ellers i magen. Du kommer til å skjønne det ;)

Er til vanlig veldig tynn, og ser ikke noe til babymagen enda! Men oppblåst blir jeg, så om ettermiddagen/kvelden ser jeg ut som jeg er flere måneder på vei! :-p er i dag 10+6!

Mest oppblåst her og er 15+2. På kvelden etter x antall måltider (er jo kronisk sulten!) så er det en godstor mage der, men på morgenen og når jeg ligger på rygg er det så å si flatt.

Men jeg tror jeg kjenner livmoren helt nederst når jeg trykker med flate fingre. Er fastere/hardere der, også blir det plutselig mykere litt lenger opp.

Får vel egentlig "nyte" tiden før man blir diger og framtung, men en liten tydelig babykul hadde ikke vært å forakte ;)

Back
Topp