tyren86 Forelsket i forumet 23 Feb 2013 #2 Ja. Jeg kan bare glemme det . Høypuls og tung pust . Du er ikke alene
Om Othman Betatt av forumet 23 Feb 2013 #4 Samme her, men jeg prøver å bruke masse puter. Synes at det er slitsom og ligge kunn på sidene.
Ane_Rikke Glad i forumet 23 Feb 2013 #5 Peser som ei bikkje av å gå opp trappa, men å ligge på ryggen går greit
S SmulteTrulte Guest 23 Feb 2013 #6 Ane_Rikke skrev: Peser som ei bikkje av å gå opp trappa, men å ligge på ryggen går greit Klikk for å utvide … Signerer denne
Ane_Rikke skrev: Peser som ei bikkje av å gå opp trappa, men å ligge på ryggen går greit Klikk for å utvide … Signerer denne
M Mamarazi Blir kjent med forumet 23 Feb 2013 #7 Liker ikke å ligge på rygg lengre....trangt om pusten ja...
Ane_Rikke Glad i forumet 26 Feb 2013 #8 Ja, så nå har det blitt sånn for meg også. Tungpustet når jeg ligger på ryggen. Hva kommer det av? Syns forøvrig jeg har blitt mer tungpustet på generell basis...
Ja, så nå har det blitt sånn for meg også. Tungpustet når jeg ligger på ryggen. Hva kommer det av? Syns forøvrig jeg har blitt mer tungpustet på generell basis...