Fler som sliter med magen?

A9r1

Blir kjent med forumet
Blir så bekymret :/
Nå har jeg spydd i litt over en uke slik at jeg har gått ned 3kg, nå har jeg endelig klart å få i meg mat igjen :) Problemet nå er at spyr jeg ikke så har jeg diaré :p

Er så redd dette er et tegn på at noe er galt :S

Jeg tenker at det har litt å si om åssen vekta er i forhold til om du har noe å gå på eller ikke. . Da jeg gikk gravid med sønnen min kom maten i retur (klarte å holde noe nede ) i 3 uker. .Det viktigste var at jeg klarte å holde på væske og iogmed at jeg hadde ekstra å gå på vektmessig så var det ikke farlig. Jeg tok meg kjapt inn igjen, og fikk en nydelig gutt på nesten 5 kg

Har hatt diaré i 2-3 dager nå. Tror det har noe å gjøre med at jeg får i meg lite mat og drikke. Men jeg er ikke kvalm og har heller ikke kastet opp.

Jeg tenker at det har litt å si om åssen vekta er i forhold til om du har noe å gå på eller ikke. . Da jeg gikk gravid med sønnen min kom maten i retur (klarte å holde noe nede ) i 3 uker. .Det viktigste var at jeg klarte å holde på væske og iogmed at jeg hadde ekstra å gå på vektmessig så var det ikke farlig. Jeg tok meg kjapt inn igjen, og fikk en nydelig gutt på nesten 5 kg
Har ca 10kg å gå på så d går bra her også :) trodde jeg skulle klare å holde det nede i dag, men kom noe som føltes som flere liter opp igjen i kveld etter en runde med diaré :p er litt lei av dette

jeg har vanligvis løs mage,men nå har jeg fått forstoppelse:P de første ukene gikk jeg ned noen kg da jeg ikke klarte å spise så mye,men de kom fort tilbake da matlysten ble på topp:D er i uke 7+5:)

Jeg lærte i forrige svangerskap da jeg også var sinnsykt dårlig at babyen trenger foreløpig svært lite og kroppen er flink til å prioritere så det skal MYE til før det kan ta skade, bare pass på så du ikke bli dehydrert ❤️

Ei jeg kjenner utviklet spiseforstyrrelser da hun gikk gravid (trist men sant), spiste kanskje en halv softis eller drakk litt brus ila en dag, gikk opp maks seks kilo (altså gikk hun ned da babyen veide 3,5 + vannet + morkaken osv) - selv denne babyen lever og er frisk og fin :) SELVFØLGELIG IKKE NOE MAN SKAL TESTE, kun for å vise at litt lite inntak pga kvalme går så fint så ❤️

Tusen takk for beroligende ord <3 når man har strevd så lenge med å bli gravid blir msn litt overhysterisk :p

Blir så bekymret :/
Nå har jeg spydd i litt over en uke slik at jeg har gått ned 3kg, nå har jeg endelig klart å få i meg mat igjen :) Problemet nå er at spyr jeg ikke så har jeg diaré :p

Er så redd dette er et tegn på at noe er galt :S
Det at du har diare kan tyde på at du må drikke mer. Kan være ett tegn på dehydrering. Så prøv å få i deg drikke iallefall :)

Det at du har diare kan tyde på at du må drikke mer. Kan være ett tegn på dehydrering. Så prøv å få i deg drikke iallefall :)
Ok :) Tusen takk for tipset, skal prøve :) er så redd for å begynne å spy slik at det blir så jeg dropper både mat og drikke :p

Back
Topp