Fler som sliter med kvalme og oppkast

Minlillenr3

Elsker forumet
Februarbarna 2020
er 13+1 og sliter enda med masse kvalme og oppkast :sorry: er så lei.. Er jo ikke fungerende i hverdagen slik jeg er nå. Helt forferdelig å være så dårlig hele tiden:grumpy: Andre?

Var det til de siste kvalmestillende begynte å fungere, nå er jeg kun kvalm om morningen og kaster opp om jeg spiser før 12.

Ja, helt forferdelig! Jeg har vært slik i alle mine svangerskap. Og blir først bra når barnet er kommet ut... Så jeg er ikke så optimistisk. Jeg spyr også av å spy, så det er jo artig. For jeg synes det er så ufattelig ekkelt. I tillegg blir jo formen enormt redusert. Hjernen klarer ikke fokusere på annet enn kvalmen. Kroppen er slapp og dårlig. Har ferie nå, men fungerer ikke i det hele tatt, til noe. Ligger mye i sengen med aircondition. Så har mannen ansvaret for de andre barna. Kjempegøy!

Her også :( det varte til uke 16 med førstemann og uke 13 med andremann, så enda noen uker igjen tenker jeg... så her er jeg skikkelig «kjip mamma» om dagene :/

Her også, men kaster heldigvis ikke opp denne gangen som med de to første.

Generelt uvel og kvalm heeele tiden og brekker meg av den minste ting.

Eneste som lindrer er Love Hearts!

Ja æsj, er 12 +3 nå og kasta opp senest i dag tidlig. Helt forferdelig i forhold til de andre gangene jeg har kastet opp også. Knøyt seg i hele magen og ansiktet

Ja æsj, er 12 +3 nå og kasta opp senest i dag tidlig. Helt forferdelig i forhold til de andre gangene jeg har kastet opp også. Knøyt seg i hele magen og ansiktet
Hvis det er noen trøst brakk jeg meg i bilen på vei til barnehagen i dag og gulpa over hele meg.. :p

Kasta akkurat opp, så ja. Er ikke helt bra om dagen. Ble markant værre når jeg starta på jobb etter ferie også, så... sukk.
Sist tror jeg kvalmen gav seg rundt uke 14, så bare 4 uker igjen ..

Ja. Noen dager er bedre. Kaster opp som en gris. Kastet nettopp opp. Må ha spypose i bilen på jobb.

Har ikke turt å prøve postafen. Kanskje jeg skal prøve det. Takler dette så dårlig og hater og ikke være fungerende i hverdagen :confused:

Har ikke turt å prøve postafen. Kanskje jeg skal prøve det. Takler dette så dårlig og hater og ikke være fungerende i hverdagen :confused:
Ikke farlig å prøve det i det hele tatt, legen på sykehuset anbefalte meg å finne en kvalmestillende som funket. Postafen funket ikke på meg. Men kan jo hende den funker for deg, ellers er det to andre du kan prøve som er helt ufarlig. Og du må gå på kvalmestillende i 5 dager for å si om det funker eller ikke;)

Jeg er 12+2 i dag og fortsatt kvalm, men kaster heldigvis ikke opp. Føles egentlig ganske likt som det har gjort siden uke 5. Venter utålmodig på å komme over den berømte 12-ukers-kneika ;)

Back
Topp