Fler som sliter med hodepine?

DisneyLover

Forelsket i forumet
Er 5+0 i dag og hodepinen har meldt kraftig ankomst siste halvannen uken. Slet med det forrige svangerskap og var sykemeldt fra ca 4 mnd fordi jeg hadde kraftig hodepine hver dag, er veldig redd for at det samme er på vei til å skje. Nå har jeg også en ettåring som trenger meg så blir nok ganske tøft svangerskap :(
Noen som har opplevd noe liknende?

Jeg hadde svangerskapsmigrene forrige svangerskap og det begynte rundt uke 12 og vedvarte i mange uker. Var også sykemeldt. Håper på å slippe det denne gangen. Eneste som hjalp var stillhet, mørke og søvn.

Mye hodepine og ekstremt tørst i uke 5-7. Er nå 8 uker og jeg merker at det har gitt seg. Håper det slipper tak fort hos deg også!

Ja, har hatt vondt i hodet omtrent hver dag siden posting test for 3 uker siden.. Håper det ikke blir verre

Ja.. :/

Ja, heldigvis kommer det og går, men våkner ofte med hodepine! Hadde ikke det i forrige svangerskap som jeg kan huske, men nå er jeg sykemeldt et par uker pga psykisk stress på jobb og kvalme, og sover jeg for mye får jeg alltid hodepine :P

Her kommer og går det. Tenkte muligens det var koffeinmangel:p synes å huske jeg hadde det sist også.

Hodepina kom dundrende som et tog i dag. Er det innafor med paracet? Eller er det best å la være?

Har slitt mye med det tidligere, men ikke hatt noe enda, håper der vedvarer

Jeg får hodepine fordi jeg ikke klarer å drikke kaffe, hadde dundrende hodepine i går. Helt klart kaffe abstinenser:(

Jeg sliter også veeeldig med hodepine hver dag.. Tar ikke Paracet fordi da måtte jeg på en måte tatt det hver dag... Tenker jeg må bare leve med det:)

Back
Topp