Fler som sliter med å sove?

B.I_84❤️

Forelsket i forumet
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Våkner altså 4-5 ggr hver natt,og ligger våken et par timer om natta i tillegg.Ikke får jeg sove på dagtid heller :( nå har jeg feks vært våken siden 4,og 2 andre ganger før det..er jo vant til å stå opp 5 når jeg jobber,men er sykemeldt nå.
Tips mottas ;)

Ja jeg sliter også :dead: våkner hver natt mellom 4-5, og ligger våken i kanskje en time før jeg klarer og sove igjen. Har ikke vondt eller noe, men våkner alltid da :shifty:

Ikke hver natt, men mange netter. Våkner ofte, sliter med å sovne igjen.. skikkelig slitsomt :(

Jeg som har vært så trøtt hele veien og sovnet tidlig, er plutselig lys våken på kveld/natt:wideyed: tar tid å sovne, og jeg våkner veldig lett.

Ikke hver natt, men mange netter. Våkner ofte, sliter med å sovne igjen.. skikkelig slitsomt :(
Og i natt var en sånn natt.. helt zombie nå..

Jeg som har vært så trøtt hele veien og sovnet tidlig, er plutselig lys våken på kveld/natt:wideyed: tar tid å sovne, og jeg våkner veldig lett.
Jeg har det som deg. Tar laaaang tid å sovne, og våkner av hver minste lyd...

Åååh! Det er så slitsomt:banghead: går tur hver dag,spiser ganske sunt,unngår å sove på dagtid,føler jeg prøver alt!

HELT likt her! :singing:

Har også slitt med å sove pga varme ben/føtter, men takket være V90 inne her, så har jeg sovet i natt :love2 Kjøpte krem som anbefalt :happy093

Sliter veldig, mye pga bekken som slarker, finner ingen god stilling så ligger flere timer og vrir meg. Har sovi utover morgenen nå i ferien, kvalmen blir så mye verre med for lite søvn, men nå er det jo straks jobb igjen..

Ja, sover urolig og prater masse i søvne. I natt tok jeg av meg klokka å kasta den i ansiktet til den stakkar mannen min og var visst ganske stygg i munnen. Jeg er nordlenning og mannen er østlendig med nordlending til far, så han er godt vandt, men han har ikke hørt meg banne så mye. :sorry: Tror han var litt sjokka, stakkar.

Back
Topp