Fler som skal til syden? :)

Miss K

Glad i forumet
Augustmødrene 2014
Septembermødre <3
Marshmallows 2022
I fredags bestillte vi endelig tur til syden :) Denne gangen blir det en uke til tyrkia i slutten av mai og da er jeg i uke 27/28. Gleder meg masse og veldig greit att ha flere ting enn baby att se frem emot og telle ned til. Håper att det får tiden til att gå litt raskere :P
Var veldig stresset en stund att vi ikke skulle rekke syden tur før jeg blir før stor, hele våren er omtrent oppboket med ting som skjer. Hele våren er ju full av helligdager og vanskelig før oss i helsevesenet att få fri :P

Nå trenger jeg bare att uroe meg før om det blir før varmt der nede i slutten av mai og om jeg finner noen fine mamma-kjoler ;)

Er det flere som har bestilt tur? I sånn fall når og hvor? :)

Vi reiser til Tenerife nå på torsdag morgen! Det skal bli godt! Er da 20uker :) eneste jeg gruer meg nok litt til flyturen.. For det å sitte lenge om gangen er ikke noe godt om dagen! Men det går nok det også :D

Sent from my Nexus 4 using BV Forum mobile app

Har vært :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Drar til Tenerife i ti dager i slutten på april :)
Nice! Gubben og junior skal få rocke rundt, og jeg skal ligge som en stranda hval på en solseng og kooooose meg!
(Tror jeg...)

Får se. kan ikker reise før i midten av juni. Men da er bilettene så dyre. Så blir kanskje en syden tur i høst,meg og babyen :)

Tyrkia i mai blir nok ikke for varmt, nei :) det er akkurat passe der nede på den tiden. Så du er heldig!! :D
Skulle ønske jeg også hadde tid og anledning til å reise til syden før babyen kommer. Men men, vi får ta det etter at hun er født. :)

Vi har nettopp vorre 10n aga i Spania å ska t Hellas i Juni :) Koselig å godt å reise t syden når man e gravid :)

Anbefaler dere som skal til syden å bruke støttestrømper på flyturen! De hjelper med å holde igang blodsirkulasjonen og for å minske risikoen for blodpropp :) Også lurt å drikke mye.
Og passe på hva dere spiser i utlandet ;)
Ellers håper jeg dere får en veldig fin tur! Misunner dere litt, men vi får visst vente til neste år vi :)

Drar til Egypt ei uke i slutten av mai :) muligens siste kjæresteferien før gullet kommer :) rart å tenke på :p

Ja visst er det rart! :P neste gang blir det lissom familieferie :D kjempe koselig :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Har veldig lyst å dra en tur, men har ikke mulighet før midt i juni, er litt redd for at det bare skal bli varmt å tungt når man begynner å bli litt stor...

Jeg reisertil Spania med jobben i mai, i bryllup i Italia i midten av juni, og til Spania en drøy uke i slutten av juni. Etter det er det stopp på flyingen, og jeg får holde meg hjemme resten av sommeren:)

Jeg reisertil Spania med jobben i mai, i bryllup i Italia i midten av juni, og til Spania en drøy uke i slutten av juni. Etter det er det stopp på flyingen, og jeg får holde meg hjemme resten av sommeren:)

Oi! :) det var mange turer det. Så kjekt :)

åh, missunelig! Vurderte en tur før sommeren, men pga bekkenløsning og kynnere orker jeg ikke å begynn eå planlegge det engang. Vanskelig å vite hvordan formen er i mai. Har faktisk vært i Tyrkia i Mai/juni når guttungen var litt over året. Fin temperatur da :) Så ikke noe vits å tenke på om det blir for varmt. God tur! Bare å kose seg før ungen kommer :)

Har nettopp vært, herlig :D Så blir nok hytta i sommer, selv om mer reising frister ;) Får ta en tur i permisjonstiden da :)

Hørte om ei som fødte på Gran C i påsken, hadde ikke termin før mai-juni tror jeg det var.. Gikk bra da, men ikke sånn man ser for seg ;)

Hørte om ei som fødte på Gran C i påsken, hadde ikke termin før mai-juni tror jeg det var.. Gikk bra da, men ikke sånn man ser for seg ;)

Fikk 1,5 mnd før termin hun. Stor å fin gutt, men må nok rekne med ei stund der nede. Sliter litt med språkproblemer, og var ikke helt enkelt å få hjelp der nede i disse helligdagene....

Fikk 1,5 mnd før termin hun. Stor å fin gutt, men må nok rekne med ei stund der nede. Sliter litt med språkproblemer, og var ikke helt enkelt å få hjelp der nede i disse helligdagene....

Ja, fint at han var så stor og at det gikk bra :) Sikkert litt av en historie å fortelle i ettertid :)

Back
Topp