Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tok du en ny test?
Nei jeg venter på å få i postkassenTok du en ny test?
Du må gi oss en update da Krysser fingrene for degNei jeg venter på å få i postkassen
Det skal jeg gjøreDu må gi oss en update da Krysser fingrene for deg
Mye mulig Får bare vente å se;-)Eg ser ingenting, men det kan jo vera for tidleg
Haha, jeg er sikkert gal eller noe siden andre syns det var en antydning på den forrige, men jeg syns jeg ser en antydning her da ta en med morgenurin om noen dager?Nå har jeg fått testene i posten, klarte ikke vente, så tok en nå midt på dagen Ser dere noe?Vis vedlegget 180351
Hehe, spennende er det jo uansett da;-)Haha, jeg er sikkert gal eller noe siden andre syns det var en antydning på den forrige, men jeg syns jeg ser en antydning her da ta en med morgenurin om noen dager?
Vet ikke... IKKE planlagt! Går på prevensjon og har ikke hatt mensen siden fødsel for 2 år siden Drømte at jeg var gravid og måtte teste..Når var LMS?
Ja, skal ta med morgen urin i morgenSer en svaak antyding til noe der ja! Men ville tatt en på morgenurin for å få et resultat man kan stole på.