Fler som ikke sover?

Makko med 3 gull

Gift med forumet
Siste uka har jeg sovet veldig dårlig. Jeg tror jeg sover ok når jeg sover, men bruker lang tid på å sovne, våkner midt på natta og ķan i tillegg våkne klokka seks. I natt ble det 5timers søvn. Kan jo bli trøtt av mindre....

Jeg var slik med nr 1 også, men med nr2 sov jeg som en stein hele natta (var ikke engang på do)...

Noen flere som er slik?

Jeg sliter ikke med å sovne, men jeg våkner aaaalt for tidlig. I dag var det kvart over fem. Og da klarer jeg som regel ikke å sovne igjen. Ikke sover jeg om dagen heller, så blir ikke mye søvn.

Jeg sliter veldig med å sovne men sover godt når jeg først sover. Jeg er kjempe trøtt hele dagen frem til klokka blir 21 og da er jeg våken.

Slitsomt med jobb når det er sånn..

Jeg sover dårlig :/ nå er mannen i pappaperm til minsten, så jeg bruker å legge meg en stund når han står opp, eller at han står opp med minstemann :)

Jeg sover kjempedårlig. Jeg vet ikke hvorfor, føler jeg har noe inni meg, som ikke lar meg sove. I går var jeg så trøtt, men fikk ikke sove før klokka var rundt midnatt og så våkner jeg 6-7 ganger I løpet av natten. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre, for snart går jeg på veggen. Har hatt det sånn lenge nå (kan ikke huske at jeg hadde det sånn I forrige svangerskap).

Jeg har slitt veldig med å få sove, og når jeg først sovner så sover jeg dårlig og våkner mange ganger i løpet av natta. Kan bli bare 3 timer søvn på ei natt. Begynner å bli sliten og lei av det :sour:

Back
Topp