Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noen som vet om jeg må ha med flasker og morsmelk erstatning på sykehuset selv? Eller ordner dem for meg der retr etter fødsel? Bebin skal jo ha mat etter fødsel så lurer på hvordan det fungerer. Noen med erfaring?
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Jeg spurte ikke hvorfor du ikke skulle amme ... !?Som jeg sier, personloge grunner SleepingBeauty trenger ikke utdype meg noe mer, er forsovit ikke det tråden handler om heller.
Jeg spurte ikke hvorfor du ikke skulle amme ... !?
Syns ikke på noen måte at jeg antydet at hun skulle utdype hvorfor hun ikke skulle amme! Det har jeg virkelig ikke noe med, og villr aldri tillatt meg å spørre om noe så personlig når det ikke var det tråden handlet om. Jeg svarte etter den erfaring JEG hadde fra MITT sykehus.Nei, men når du antar at man skal gi råmelka og pumpe for å få gitt den, så ligger det jo litt i det, eller?
Med minste så fikk han tillegg med en gang han ble født pga størrelsen, og ekstra de første døgna. Da ga de med flaske. Så flasker og melk er det nok av på sykehuset. Om du derimot ønsker at babyen skal ha noen spesielle typer flasker, så kan du jo ta med, men tror kanskje de synes det er lettere å bruke det utstyret de allerede har der.
Må? Jeg hadde ikke tillatt meg selv og amne vis jeg ikke ville. Da blir det bare mas og slitsomt. alle må få velge selv syns jeg !har ikke lyst til å amme, men må. med sønnen så fikk han mm som han drakk fra kopp og ikke flaske