Fler som ikke kjenner noe?

• Trådstarter Trådstarter Mamma_Lillemor
  • Opprettet Opprettet
M

Mamma_Lillemor

Guest
Er det fler enn meg som ikke kjenner noe liv fra barnet enda? Er 19+4 idag - kjenner ikke et kvekk. Føler meg egentlig svært lite gravid generelt nå. Men var jo på OUL for bare 1,5 uke siden og da var alt bra - så må vel leve i trua..

Jeg er 19+0 idag og har nettopp begynt å kjenne noe. Selv om jeg har vært gravid før. Med første kjente jeg ikke noe før jeg var 5 mnd på vei (blir vel rundt uke 22 eller noe?)

Så prøv å slapp av ❤️ Det kan ta tid ☺️ Og nyt disse månedene uten symptomer ellers ☺️

Er 19+3 og merke ingenting :( venter og venter, var på oul for to uker siden og da var alt tipp topp. Men jo mer folk skriver at dem merker noe desto mer bekymrer jeg meg. Men prøver å høre på jordmor som sier at man fint kan gå over 20 uker :)

Veldig lite og sjeldent, og da er det svaakt! Men fikk akkuratt vite at jeg har morkaka foran, så det var nok derfor:)

Er 19 uker i morgen, å kjente så vidt i går litt først.. Men her ligger morkaken foran, så tipper det er derfor :)

Jeg er 17+6 og kjenner ingenting. Har morkaka foran i følge tidlig ultralyd, men fortsatt kjipt å ikke kjenne liv! Vi får være tålmodige sammen.

18+4 og kjenner kanskje litt, men er jo usikker siden det er første og jeg ikke helt vet hva jeg skal kjenne etter!:) Er uansett bare av og til og hvis jeg ligger i ro i sengen å prøve å "kjenne etter" kjenner jeg som regel ingenting.. Er litt frustrerende når alle spør: "Ja, har du kjent noe??"!:mad: Men vi får vel bare smøre oss med tålmodighet, har jo lest at det er veldig individuelt når man kjenner noe!:)

Kjenner ingenting ;)
Ikke vet jeg hva jeg skal kjenne etter heller :P

Men fikk høre hjertelyd på tirsdag, magen har (ENDELIG) poppet og om to uker er det oul.
Kanskje jeg får litt mer begrep om hvor i magen babyen er, sånn at jeg kanskje kan se hvor jeg bør kjenne etter på en måte.

Jeg tror det er helt normalt å ikke kjenne noe før uke 20 og kanskje enda senere for førstegangsfødende, i hvert fall beroliget både lege og gynekolog meg med det :) Jeg er 18+5 i dag og har kjent så smått den siste uka - men det ser jeg på som ren bonus, hadde ingen forhåpninger til å kjenne noe før om et par uker :)

Med nr 2 kjente jeg ingenting før uke21 da lå morkaka foran... Så det kan ta enda noen uker før du kjenner noe:cool:

Kjente i uke 20 på innsiden og 24 på utsiden med nr 1. Nå er dette nr 2, kjenner på innsiden. Har gjort det i tri uker , og kjenner de blir sterkere.

Prøv og ligg på ryggen enten i senga eller på benken.Ligg stille.
Var sånn jeg merka det først

Er i uke 19 of kjenner ikke noe spark. Har morkaka forran,så er derfor :-/

Jeg er 19+6 og merker heller ingenting. Så det er ganske mange av oss. Jeg var på OUL på tirsdag, og alt var i skjønneste orden. En liten turner fikk jeg beskjed om, så ikke i tvil om at det er liv. ;)

Har ikke kjent noe enda såvidt jeg vet.. er uke 17 og noen dager nå.. Har sett full aktivitet og hørt hjertelyd på tidlig ul. ☺

Jeg kjenner litt på sidene og at babyen poker meg i urinblæra. Har morkaken foran og hadde nok kjent litt mer dersom den hafde vært bak.

Er det fler enn meg som ikke kjenner noe liv fra barnet enda? Er 19+4 idag - kjenner ikke et kvekk. Føler meg egentlig svært lite gravid generelt nå. Men var jo på OUL for bare 1,5 uke siden og da var alt bra - så må vel leve i trua..
I første svangerskap kjente jeg ikke noe før kanskje uke 23-24. Hadde kanskje kjent noe før, men jeg visste ikke at det var bebisen. Fikk heller ikke mage før rundt uke 25-26, så frem til da følte jeg meg veldig lite gravid! Ingen symptomer utenom trøtthet i begynnelsen og manglende mens heller,så kunne like gjerne ha vært 25 uker på vei da jeg fant utav det og!

Jeg har kjent liv, men de siste dagene har jeg ikke kjent noe. Har vært mye stressa, og fått lite søvn siden vi har en 1 åring som holder oss våkne om nettene. Jeg må si jeg er litt bekymra.. Har hatt mye kynnere de siste nettene også.. :(

Back
Topp