Fler som ikke har noen tegn til fødsel??

Spiramin

Forelsket i forumet
Ingen tegn her asså :( Er så lei å bare går å venter :p men kan ikke gjøre annet enn å smøre meg med tålmodighet :) kan ikke husker jeg hadde noen tegn på fødsel før vannet plutselig gikk sist gang da så håper litt på samme start denne gangen å :p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Merker ingenting her heller.. ikke en liten maserie engang!!

Fire dager til termin. Jordmor sjekka modning i går, og jeg er langt fra moden. Kun <1 cm åpning:( Eneste positive var at hodet var lenger ned og "knapt festet", som hun kalte det. Har en sterk følelse av at det blir overtid, og det synes jeg er skikkelig kjipt.. Vil så gjerne hilse på lille gullet, og er så klar til fødsel som jeg kan få blitt!

Sent from my iPhone using BV Forum

Termin i dag og kjenner ingenting i nærheten av rier. Ingen murring en gang. Slimproppen har gått litt nå og litt da de siste 4-5 ukene, så det er ingen direkte indikasjon på noe. Og murring har jeg hatt litt av et par netter, men det varer ikke særlig lenge og jeg sovner jo fra det.

Men forrige gang merket jeg heller ingenting før det begynte med noen usikre rier om natta, så håper det skal skje plutselig denne gangen også.

Merker heller ingenting.
Begynner virkelig å bli lei nå! :(

Nå har alt (!) gått over. Har akkurat vært ute og gått tur, nå, i godt tempo - og dét er det minst et par måneder siden sist jeg klarte..! Jeg blir sikkert gående maks over.
Hehe, i ferd med å miste motet litt akkurat nå.. :p

Sent from my iPhone using Tapatalk

Vil bare få han uuuuut :p er såå lei og så sliten og det er så kjedelig!! Gleder meg så ille til å komme i gang i hverdagen igjen og kose baby ♥ våkner skuffet hver morgen :p

Her har jeg masse tegn, men ingen baby. Jeg tror jo jeg er på gang hele tiden, like "skuffa" hver dag når jeg har sovna fra alle murringer og våkner uthvilt og babyløs, hehe. Men ikke lenge igjen nå uansett.

Har masse modningsrier, litt moden, kort hals, åpning men ikke noe babye ennå! Strippes på mandag om disse modingsriene fungerer godt og lar seg gjøre! :) Klar for lille mann nå snart altså! :p

Jeg kjenner ikke noe enda men det er 10 dager igjen!! Meeeen er super lei nå!!

Termin i dag og kjenner ingenting i nærheten av rier. Ingen murring en gang. Slimproppen har gått litt nå og litt da de siste 4-5 ukene, så det er ingen direkte indikasjon på noe. Og murring har jeg hatt litt av et par netter, men det varer ikke særlig lenge og jeg sovner jo fra det.

Men forrige gang merket jeg heller ingenting før det begynte med noen usikre rier om natta, så håper det skal skje plutselig denne gangen også.
Hvordan vet du at det er slimproppen? Her kommer det litt rosa gelelignende greier ut litt sånn nå og da.

2 dager til termin i morgen. Har hatt flere modningstegn, som kommer og går. Den siste uka har jeg hatt utrolig mye utflod (beklager detaljer), må skifte truseinnlegg flere ganger om dagen. Noen andre som har det sånn? Betyr det noe? Er så utrolig spent på fødsel at alle "tegn" tolkes til det kjedsommelige.

Fortsatt ingen tegn her... blæææ.. 6 dager til termin.. håper det skjer noe i løpet av kooort tid :p

Slimproppen har endelig gått, men det er søren meg det eneste som har skjedd også... To dager på overtid nå. Er så klar for baby!

Uregelmessige rier 2 dager på rad nå.. Sovet lite. Stopper opp på dagen og kommer og går litt.. Så håper snart altså
. For trenger søøøvn!

Uregelmessige rier 2 dager på rad nå.. Sovet lite. Stopper opp på dagen og kommer og går litt.. Så håper snart altså
. For trenger søøøvn!

Akkurat sånn har jeg det også. Utrolig slitsomt og jeg blir like håpefull hver gang. 5. dagen på overtid og håper fødselen snart starter. Er så sliten og lei!!!

Kom på fødeavdelinga i dag for å få en registrering, siden jeg har hatt litt blodig utflod. Etter registreringa reiste jeg meg opp fra stolen jeg satt i, å "plosj" gikk vannet
Men ble sendt hjem siden hodet ligger godt i bekkenet, og jeg ikke hadde rier.
Dette var kl. 10.00, nå er kl. 13.00 og ingenting mer skjer.
Er 9 dager unna termin, og har nok min lille i armene iløpet av helgen

Kom på fødeavdelinga i dag for å få en registrering, siden jeg har hatt litt blodig utflod. Etter registreringa reiste jeg meg opp fra stolen jeg satt i, å "plosj" gikk vannet
Men ble sendt hjem siden hodet ligger godt i bekkenet, og jeg ikke hadde rier.
Dette var kl. 10.00, nå er kl. 13.00 og ingenting mer skjer.
Er 9 dager unna termin, og har nok min lille i armene iløpet av helgen

Åå heldig!! :D

Back
Topp