Fler som ikke får sove..

fagerlund

Betatt av forumet
Sliter skikkelig med å sove om dagen, finner ingen stillinger som er behagelig.. er trøtt i fra ca kl 19 på kvelden så legger meg rundt 23 sammen med mannen min men da er jeg lys våken!!

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Jeg er bare uhelbredelig B-menneske. Elsker å sitte oppe for meg selv, stille og rolig! :D
Skal ikke klage på roen på natta, ekstremt deilig, ser på tv å syr å koser meg :)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Sover dårlig ja, flere ganger på do og må bytte stilling. Synes hele magen er om.

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Sover dårlig. Sovner ganske fort når jeg legger meg, men våkner på natta og ligger bare å vrir meg. må bytte sovestilling ofte og på do flere ganger

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Synes ikke jeg gjør annet enn å sove :p

Ja jeg slet skikkelig i natt! :-( hvis jeg ligger for lenge på ene siden dovner liksom foten av, så snur meg, da skjer det samme på den siden. Gikk ned å så en episode i 3tiden da var jeg så lei. Blir lange 2 mnd dette.. ;-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Sov dårlig i natt, så sov istedet på dagen med gutten min :) Nå leker vi begge to, ingen er trøtt :D

Og siden jeg skrev at jeg føler jeg bare sover, gjett hva karma hadde med til meg. Haha, Huff. Sover elendig!

Bah...nå er kl 5, og jeg har fortsatt ikke sovnet. Skal opp med ungene om 1,5t. Er mannen sin tur til å sove frempå, siden han har vært ute og er langt fra edru.. :(

Jeg sovner veldig fort og sover godt til jeg har vært på do den første gangen. Så er jeg halvvåken frem til 6-7 tia. Da får jeg ikke sove mer. Er helt håpløst.

Sover ekstremt dårlig på natten :( finner ikke riktig sovestilling, så det ender med at jeg ligger på ryggen å ser i taket:p må flere ganger på do også:@

Sover også dårlig og må opp og gå pga halsbrann... Men er heldigvis 50 % sykemeldt, og det går mye bedre med kortere dager på jobb!

Jeg har ei pute mellom beina, føler jeg ligger mer avslappet da. Ikke bekkenproblemer.

I natt hadde jeg også pute under føttene for å få di litt opp, for å få mindre rastløse bein. Da måtte jeg ha ei pute under magen igjen når jeg lå på sida for å ligge godt.

Puter litt sånn over alt når jeg våknet i løpet av natta :-)

Samme her! Ikke ligger jeg godt og halsbrannen har ikke tenkt å la meg være på natten heller...

Jeg sover mye om dagen å natta jeg, synes jeg sover alt for mye men blir helt utslitt hvis ikke:)

Back
Topp