Fler som ikke blir bedre?

Ida82

Forumet er livet
I formen? Fram til uke 9 var jeg mest bare uggen og småkvalm og TRØØØTT! Etter de 9 ukene begynte jeg og spy i tillegg til at jeg er så sinnsyk trøøøtt!!!! Planen var og begynne å jobbe igjen i morra, men måtte fint be om mer sykmelding. I sjans at jeg skal klare å jobbe nå. Har en litt fysisk jobb, og det er masser av lukter der.

Jeg er jo ikke kommet like langt som deg, men det er ikke noen bedring i formen så langt. Nå begynner jeg å bli utrolig lei av å ligge hjemme. Det skal bli herlig å komme tilbake til jobb. Håper du merker en stor bedring snart!

Jeg har ikke noen hard jobb, så for min del går det fint å jobbe.

Men jeg sliter med ekstrem luktesans, og har derfor store problemer med feks bæsjebleier til mini.. i tillegg sliter jeg med lukten av kattemat rett fra posen. Og kjøleskapet har jeg holdt på å brekke meg av å åpne. Mannen fant ut at det lå noe salami-aktige pølser der, så han har nå prøvd å pakke dem inn.. så får vi se om det hjelper noe.. slitsomt å bli så kvalm av sånne småting :(

Veldig trøtt fra ca 6 uker, men siste uka har gått mye bedre så lenge jeg får sovet ca 9t pr natt. Ble litt mindre natt til lørdag og da føltes det som 'dagen der på' hele lørdagen. 11 t natt til søndag hjalp masse! Kvalmen har også roet seg masse etter jeg begynte med seaband. Ikke heeeelt borte, men så godt som :) Så alt i alt må jeg si at formen er mye bedre :) Er i dag 10 uker :)
Håper formen deres bedrer seg snart!! God bedring! 

Jeg har vært og er fortsatt vanvittig sliten, har ikke opplevd lignende. Men jeg tror ikke det kommer utelukkende av graviditeten, jeg har/er veldig forskjølet og mistenker at jeg har hatt den smittsomme lungebetennelsen det stod skrevet om i avisen forrige uke, det er i ferd med å slippe men er fortsatt veldig sliten og må spare kreftene mine til "viktige" ting. :-(

OFf grøss, kjipt at dere også må føle dere dårlige. Vi får bare glede oss til de bedre dagene :) Hehe.. Men altså, heller mega kvalme og at ting går bra med mini i magen, enn det motsatte!

Jepp, vi får trøste oss med premien som er i enden av dette :)

Jeg har kastet opp hver dag i 3 uker nå... slitsomt! Må innrømme at jeg begynner å bli lei og håper virkelig det gir seg snart!
God bedring til alle som ikke er i toppform! :)

Jeg ble sykemeldt 50% forrige uke, og etter det har formen blitt bedre. Jeg er mye mindre kavkm, men fortsatt sliten og trett. Blir spennende å se på mandag når jeg begynner 100% igjen om formen fortsatt er bedre.

Her var kvalmen ekstrem fra uke 4-9 så slapp d plutselig:) Meeen, de siste dagene har d kommet tilbake igjen!:( Håper d forsvinner igjen!!

Jeg er 12 uker i dag, og skiiikkelig utålmodig på å føle meg bedre. Men foreløpig ser det ikke så lyst ut. Spyr og spyr, og er trøtt som en vaskefille. Kan bare glemme å jobbe, handle mat og gjøre husarbeid, buu :(

Men en liten trøst til oss som spyr er at jeg har hørt fra to gynekologer at det å kaste opp er et veldig veldig bra tegn. Man får visstnok både lettere fødseler og friskere babyer. Jeiii :) Aldri så galt at det ikke er godt for noe.

Masse god bedring til alle som er dårlige :):)

Her slapp kvalmen skikkelig i går, 11 uker var jeg da.
Deilig å ikke ha kvalmen lenger, for nå fungerer jeg jo nesten normalt slik sett

(bekkenløsningen holder nok stand til mai regner jeg med:p)

Håper dere slipper kvalmen snart jenter *krysse fingrer*

Back
Topp