Fler som har mistet matlysten?

Negsinth

Forelsket i forumet
Halloen!

Jeg har vært et totalt matvrak under hele perioden inntil nå i det siste, eier ikke matlyst (ihvertfall sjelden). Er kun ordentlig sulten når jeg skal spise frokost, ellers spiser bare fordi jeg vet at jeg må. Er ikke noe kvalm så det er ikke den sin skyld..
Flere som har det slik eller noe lignende? :) Sitter å undres litt på hvorfor det kan være slik, er man rett og slett lei av å spise?? :p

Tro meg=) Er akkurat slik som deg. Spiser for å spise, men ikke uvel eller kvalm=) Mat frister rett og slett ikke og er ikke noe som er godt.

Samme her!
Matlysta mi har vært borte en god stund. Noen dager spiser jeg ikke før på kvelden, da har jeg fått så dårlig samvittighet over å ikke ha spist noe som helst at jeg trør ned litt mat.
Her går det i suppe, kokt egg og kaviar på et godt brød/rundstykke eller rett-i-koppen-something.
Har akkurat spist litt pytt i panne... det var det som "frista" mest i fryseren :P
Håper matlysten vår kommer seg snart :)

Godt at det ikke bare er meg da :) Er så rart. Er ikke så mye variasjon som jeg hadde håpet på å få i meg, blir liksom det samme typene pålegg; egg, skinke og ost etc :P  Kjedelig kjedelig. Spiste taco i går! Det var kjempe godt, men det ble ikke med så mye som jeg pleier få i meg ;) Hehe..
Skal bli godt når vi kan spise normalt igjen :) 

Skulle nesten ønske at matlysten var borte...

Eller, hadde vært fint med en mellomting!

Jeg er sulten, men orker ikke lage meg mat, så ender ofte med at jeg spiser mindre enn jeg burde. Men det er jo ikke av de riktige grunnene da.

Skjønner hva du mener.. Er slik selv også av og til. Som regel ender det opp med at typen lager mat til meg så spiser jeg halvparten fordi jeg mista matlysten med en gang. :p Meningsløst liksom! Men godteri det klarer jeg å spise! :P Blir mye yoghurt og frokostblanding også

Jeg endre med et glass biola eller litt appelsinjuice.

Huff, det er ikke så greit,

Men har spist skikkelig 3 middager på rad nå, og merker at kroppen ikke har vondt av det.

Godt å høre at det er flere som har mistet matlysten. Jeg har ikke vært kvalm eller sårlig en eneste dag men middagsmat synes jeg er veldig vanskelig å få i meg. Også er jeg så utrolig matlei. Er liksom ingenting jeg har lyst på. (Bortsett ifra salami og brie ost selvsagt) hehe. rart det dær at man får så himla lyst på noe bare fordi at man ikke kan spise det. Håper matlysten kommer snikende tilbake igjen=)

hehe..kjenner meg veldig godt igjen dær ja. Har enorm apetitt på frokost blanding og youghurt. men blir jo litt ensformig i lengden;)

Merker det er litt fra dag til dag. Noen dager spiser jeg frokost, middag og kveldsmat. Mens andre dager klarer jeg ikke det. Er jo bekymra for at gullet ikke får i seg nok næring, men krysser fingrene for det.

Middagsmat er kjempe vanskelig.. Spesielt når man er student synes jeg, bruker så mye penger på mat som man ikke har liksom. Skulle fått matpengene dekket :p
Fikk en kortvarig dilla på røkt laks, det kan vi visst ikke spise.. Ææææhh. Det som er så sabla godt. Trodde det var greit med laks jeg.
Ja det er merkelig at man har lyst på alt man ikke kan spise, salami er jeg egentlig glad i, men jeg synes den lukta er så intens nå :P
Plommer!! Mmm det er godt det. 
Jeg tror nok ikke man trenger å bekymre seg for om man en dag ikke greier å spise så mye, første trimester er det super viktig, men om man en dag ikke klarer noe særlig burde jo det gå bra :) Kroppen vår bruker jo ekstra lang tid på å få tatt opp mer næringsstoffer også nå :) Så lenge man får i seg grønnsaker og frukt, kjøp en agurk og paprika og tygg på det :) Frukt har jeg heldigvis dilla på :)

Jeg har heller ingen matlyst, er til tider KJEMPE sulten, men har ikke lyst på noen ting. Spiser frukt bare for å gjør det å knekkebrød til frokost, middag blir det aldri, synst det er rart at godterier å sånn som vanligvis er veldig fristende, ikke er det i det hele tatt lenger. heller avskylig... :p Merkelig, håper ting begyner å smake godt igjen snart.. :) 

Back
Topp