EvigOptimist
Betatt av forumet
De siste dagene har jeg kjent mer og mer på bekymringer vedrørende om det kommer til å gå bra denne gangen. Jeg har ikke noe grunn til å tro noe annet enn at alt står bra til med knøttet, spesielt siden alt så bra ut på UL for halvannen uke siden. Allikevel klarer jeg bare ikke nyte tilnærmet symptomfrie dager og "milepælen" som nærmer seg med stormskritt. Har hatt både ma og sa tidligere, og er livredd for at det skal ende med det denne gangen og.
Jeg er 11+1 i dag og hadde egentlig planer om å fortelle det til venner og familie i helgen og til uka, men akkurat nå føler jeg ikke for å dele nyheten før tidligst starten av feb. Vurderer å be om en ny UL neste uke, men føler det blir litt teit å fly til gyn hver gang jeg er bekymret
Fler som er like "teite" som meg?
Jeg er 11+1 i dag og hadde egentlig planer om å fortelle det til venner og familie i helgen og til uka, men akkurat nå føler jeg ikke for å dele nyheten før tidligst starten av feb. Vurderer å be om en ny UL neste uke, men føler det blir litt teit å fly til gyn hver gang jeg er bekymret

.