Fler som har blødd?

Jeg blødde/spottet fra 4+1 til 4+3, men har ikke sett noe blod i etterkant. Har tester jevnt med billigstrimler og streken har blitt sterkere og sterkere. Nå er jeg 8+1 og har lassevis med symptomer. Så håper alt er bra der inne både hos deg og meg :)

Jeg hadde en lit3n blødni g 4+1 til 4+3. Har ikkje merket noe før i dag igjen. Har rosa spotting igjen i dag, men hcg har steget fra første blødning og frem til nå:) Er 5+3 i dag.

Kjenner jeg ikke er like bekymra idag i og med det bare kom litt i går.. Regner med om jeg mister så kommer det vel som en vanlig mensen??

Korleis går de? Eg våkna med litt brun utflod og begynne å bli redd :/ Har de slutta hos deg eller? Vore hos legen?
Ikke kommet noe mer siden lørdag å symptomene kommer snikende så ringte ikke legen, men var innom legekontoret idag å tok en test der å sen hva veldig positiv så roa me på det

Jeg har blødd sånn smått av og på i nesten 1 1/2 uke.. Alt fra rosa utflod til mer rødt! Var på ul i går og alt står bra til :) men har noe gyn kalte lett blødende slimhinner! Ikke noe farlig;) Så kan hende du har noe av det samme! Krysser finga for deg ;-)

Jeg blødde når jeg var 6-7 uker på vei. Begynte med litt rosa utflod og ble mer etterhvert. Hadde sterke smerter. Men var ikke noe galt med frøet. Har sett et bankende hjerte på ultralyd to ganger etter det:)

Back
Topp