Kjenner meg litt nervøs, har hatt rosa spor i går og idag så kom det litt blod nå i ettermiddag.. Blødde litt ca samme tid i forge svangerskap å det gikk jo fint. Men har ikke hatt noen symptomer enda så kjenner meg veldig nervøs!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjenner meg litt nervøs, har hatt rosa spor i går og idag så kom det litt blod nå i ettermiddag.. Blødde litt ca samme tid i forge svangerskap å det gikk jo fint. Men har ikke hatt noen symptomer enda så kjenner meg veldig nervøs!!
Håper det, er 4+6 idag, men føler det er en evighet til jeg får noe svar, skal til legen 08.06..Skjønner du er nervøs, men er helt sikkert bare uskyldige småblødninger! Hvor langt er du på vei?![]()
Ingen smerter, bare sånn mensmurring i ryggen mest. Venter til legetimen min den 8/6 tror jeg så lenge det ikke blør noe mer!! Håper jeg får fortsette å være her inneEr sikkert ikke noe farlig så lenge du ikke har sterke smerter samtidig som blødninger, men sjekk med legen din om du er bekymret..![]()
Ja men mener jeg hadde den forge fredag, dagen før venta mens.. Men man vet jo aldri håper det er det daOfte festeblødninger da?! Jeg blødde ordentlig når jeg sku ha mensen... Trodde jeg ikke var gravid.. Varte halvannen dag bare...
Ja spørs om jeg må ringe på tirsdag om jeg er like nervøsOm du vil ha svar før, så kan du be legen om å få tatt blodprøver for å sjekke hcg med noen dagers mellomrom.
Det håper jeg åHåper det bare er uskyldig![]()
Ja spørs om jeg må ringe legen på tirsdagJeg har heldigvis ikke blødd denne gangen, men ville nok kontaktet legen om jeg var deg... Bare for å bli beroliget dersom du synes det er litt ekkelt![]()
Ingen smerter, bare sånn mensmurring i ryggen mest. Venter til legetimen min den 8/6 tror jeg så lenge det ikke blør noe mer!! Håper jeg får fortsette å være her inne
Om du klarer å vente så gjør du det, om ikke så kan du dra tidligere jatror og håper du blir her inne
![]()