Fler som har blødd?

Mamma til fire

Bli kjent med forumet
Snøfnuggene 2025 ❄️
Kjenner meg litt nervøs, har hatt rosa spor i går og idag så kom det litt blod nå i ettermiddag.. Blødde litt ca samme tid i forge svangerskap å det gikk jo fint. Men har ikke hatt noen symptomer enda så kjenner meg veldig nervøs!!

Kjenner meg litt nervøs, har hatt rosa spor i går og idag så kom det litt blod nå i ettermiddag.. Blødde litt ca samme tid i forge svangerskap å det gikk jo fint. Men har ikke hatt noen symptomer enda så kjenner meg veldig nervøs!!

Skjønner du er nervøs, men er helt sikkert bare uskyldige småblødninger! Hvor langt er du på vei? :)

Er sikkert ikke noe farlig så lenge du ikke har sterke smerter samtidig som blødninger, men sjekk med legen din om du er bekymret.. ❤️

Ofte festeblødninger da?! Jeg blødde ordentlig når jeg sku ha mensen... Trodde jeg ikke var gravid.. Varte halvannen dag bare...

Er sikkert ikke noe farlig så lenge du ikke har sterke smerter samtidig som blødninger, men sjekk med legen din om du er bekymret.. ❤️
Ingen smerter, bare sånn mensmurring i ryggen mest. Venter til legetimen min den 8/6 tror jeg så lenge det ikke blør noe mer!! Håper jeg får fortsette å være her inne

Ofte festeblødninger da?! Jeg blødde ordentlig når jeg sku ha mensen... Trodde jeg ikke var gravid.. Varte halvannen dag bare...
Ja men mener jeg hadde den forge fredag, dagen før venta mens.. Men man vet jo aldri håper det er det da

Om du vil ha svar før, så kan du be legen om å få tatt blodprøver for å sjekke hcg med noen dagers mellomrom.

Jeg har heldigvis ikke blødd denne gangen, men ville nok kontaktet legen om jeg var deg... Bare for å bli beroliget dersom du synes det er litt ekkelt :)

Blør ca hver dag!!! Blir tullete i hue!!! Var sånn i første sv.skap også!! Men må si jeg gleder meg enormt til å få unnagjort ul om en uke!!

TO dager før jeg skulle ha mensen blødde jeg bittelitt. Men tror kanskje det var no festeblødning men er veldig redd for at noe skal være gærent for det :/

"festebløsning" er et begrep brukt om litt blod i den tiden egget fester seg, 6-10 dpo ca.

Det har således ikke noe å gjøre med blødning etter denne tid.

Men som gravid er det noen som blør når de skulle hatt mens, og mange som har skjøre slimhinner som lett kan gi litt blod. Så lenge det er litt rosa og ikke smerter er det trolig ikke farlig.

Jeg går og venter på det selv, jeg var 6-7-8 uker med storebror og 15 uker med lillesøster, men blødd har jeg gjort hver gang. (jeg har også hatt en sa 5+2, det begynte med spotting, men ble full flyt og vondt som en kraftig mens)

Jeg er 8+0 og har ikke sett blod enda.

Back
Topp