Fler som gråter lett?

Kine

Carpe Diem
Jeg begynner å tute av ingenting, utrolig flaut! Jeg som er så tøff, liker jeg hvertfall å tro.

Jeg begynte å gråte midt inni h&m fordi jeg syns det var så mye søtt der... Sååå du kan vel si at jeg er veldig følsom om dagen. Hehe. Gråter aldri ellers

Hehe! Jeg har aldri vært sånn med de andre. Pappaen min tok en litt hard tone til meg, og lurte på hva jeg styra sånn for! Jeg begynte å gråte virkelig, jeg ble rett og slett lei meg.

Søtt på h&m er sånn søt tuting iallefall, jeg er fryktelig sår. Begynte å gråte på et møte i går også, fordi at de ikke forsto meg. (Men så var det jeg som ikke forsto de) hehehe

jeg begynte og grine på cubus fordi jeg faktisk var gravid:P også ler jeg for alt mulig , mamma skulle slappe av litt, før hun skulle ta blodtrykk, så poka jeg hu på foten, og begynte og le noe veldig:P

Gråter av alt... Irriterende. Skal ingenting til jo.

Mamma til Herman venter lillebrøster 10.mars 2014
Taster på appen :-)

Gråter av mye.. Pleier normalt sett ikke å gjøre det, men er en liten hormonbombe :-p

Godt å høre at flere er sånn! Hehe hormoner er. Helt sprøtt

jeg begynte og grine på cubus fordi jeg faktisk var gravid:P også ler jeg for alt mulig , mamma skulle slappe av litt, før hun skulle ta blodtrykk, så poka jeg hu på foten, og begynte og le noe veldig:P
Hahaha

griner av alt, men ikke ting jeg skulle grene av.. Slik som tragiske ting i familien..

Samme her. Av helt idiotiske og meningsløse ting. Som at dersom lille blir født over termin, kan h'n bli født 1.april, og kanskje bli mobba fordi h'n er en aprilspøk.

Gubben holdt på å forgå av latter når jeg satt å tuta sofan og fortalte grunnen :p

Denne gråtingen blir bare verre og verre :-/ i går tutet jeg av at mannen min ikke var glad i meg, fordi han ikke ville gi meg massasje akkurat når jeg ville ha det :-p hihi! Pleier ALDRI å gråte av sånne ting. Det er ting som bare paserer uten en ekstra tanke til vanlig :-p mannen min begynte å le av meg og da skiftet gråtingen min til latter :-p

Håper virkelig dette går over, for med dette her i mange måneder, da kan ting bli utfordrende :-)

jeg kom til og tenke på at jeg ikke rakk dåpen til nevøen min, og så begynte jeg og gråte :s å da var jeg på senteret, gikk bare og ni stirra inn i veggen.

gråter nesten ikke av noe jeg. gråt mer når jeg gikk gravid med kommende storebror enn denne gangen. begynt å gråte foerige helg da vi dro avgårde med flyttelasset frs gamle hjemmet vårt. kommer sikkert til å gråte når jeg gir frs meg nøkler og skal skrive kontrakt til uka

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

I går begynte jeg omtrent å grine i dagligvarebutikken fordet ingen ting fristet, men jeg måtte spise noe. :/

Jeg begynte å gråte da jeg leste at babyen begynner å gråte i magen, og jeg innså at jeg ikke kan trøste den lille! :')

Back
Topp