Hvor ofte sjekkes det da?Jeg har også lavt stoffskifte, og har allerede økt dosen 2 ganger siden jeg ble gravid. Er 11+6 i dag, og fremdeles like trøttEr litt usikker på om det er stabilt nå, for det er en stund siden sist jeg sjekket
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor ofte sjekkes det da?Jeg har også lavt stoffskifte, og har allerede økt dosen 2 ganger siden jeg ble gravid. Er 11+6 i dag, og fremdeles like trøttEr litt usikker på om det er stabilt nå, for det er en stund siden sist jeg sjekket
![]()
Jeg har også lavt stoffskifte, og har allerede økt dosen 2 ganger siden jeg ble gravid. Er 11+6 i dag, og fremdeles like trøttEr litt usikker på om det er stabilt nå, for det er en stund siden sist jeg sjekket
![]()
Fikk beskjed forrige uke at de siste prøvene viste at jeg var veldig underdosert, TSH var så høy at jeg måtte komme inn for å ta nye prøver for å sjekke at det var riktigHar økt dosen opp til det jeg hadde sist svangerskap, så får se, håper på nye prøvesvar imorgen
![]()
Hvor ofte sjekkes det da?
Jeg må innom for å ta blodprøver hver 4. uke fremover, og har økt opp dosen litt allerede. Skal til endokrinolog på sykehuset om 3 uker, så er spent på hva han sier!
Jeg håper egentlig de fortsatt er litt på ville veier, så jeg kan øke dosen litt mer, så jeg ikke er så slitenDa blir du ihvertfall fulgt opp! Håper at nye blodprøver viser at du er mer slik der du skal være![]()
Jeg må også inn å ta blodprøver hver 4. uke nå når jeg er gravid.
Bra du får komme til endokrinolog, de har jo mye mer peiling enn fastlegene! Jeg var for ikke så lenge siden, så regner ikke med jeg får ny henvisning dit.
Jeg håper egentlig de fortsatt er litt på ville veier, så jeg kan øke dosen litt mer, så jeg ikke er så sliten![]()
Legen burde jo høre på deg og hvordan du føler deg også! Hva prøvene viser er en ting, men du skal jo ha det greit også!
Fastlegen jeg har nå var rystet over at jeg ikke var henvist sist jeg gikk gravid, så han sendte henvisning når jeg kom innom døren nesten for å ha det gjort.
Kanskje jeg burde be om ny henvisning jeg også da, bedre å være på den sikre siden![]()
Det er jo bare det at lilletulla mi kan våkne hver time hele natten gjennom, og gjerne står opp kl 5. Så er vanskelig å si om det er søvnmangel eller stoffskiftet som gjør meg trøttestLegen burde jo høre på deg og hvordan du føler deg også! Hva prøvene viser er en ting, men du skal jo ha det greit også!
Tenkte liksom dette skulle gi seg etter uke 12!Jeg synes dette har blitt verre igjen de siste dagene.. Forrige uke følte jeg meg ganske opplagt, men nå er jeg trøtt hele dagen når jeg sitter i ro, slik det egentlig har vært i flere uker :-/
Helt enig, mi er 1 år og 2 mnd, tar på altsåJa! Er uke 11+0 nå, og kan sove 15-17 timer i døgnet.. Ikke lett å være mamma til en 1,5 åring og være gravid.. :\