Fler som får panikk??

Mamalou

Elsker forumet
Fler enn meg som får panikk ved tanken på å gå tida ut?[8|]
Vil jo ikke føde prematurt, men i morgen er jeg jo 36 uker og da håååper jeg den kommer snart altså...

Er sikkert bare tullete av meg, men er redd for å føde en svææær unge, redd for rifter og alt sånn. Pluss at jeg er jo litt lei nå på slutten...

Ikke av å gå frem til termin, men tiden over termindato har jeg ikke lyst til å bli med på[:'(]

For nå består hovedinntaket her i gården av gaviscon, det er jo umulig å kose seg med noe som helst.....

ORIGINAL: Mamalou

Vil jo ikke føde prematurt, men i morgen er jeg jo 36 uker og da håååper jeg den kommer snart altså...

Er sikkert bare tullete av meg, men er redd for å føde en svææær unge, redd for rifter og alt sånn. Pluss at jeg er jo litt lei nå på slutten...

nei går æ over så får dæm værsje god sett i gang fødseln aza eller ta ks....har ikke nå å sei,ongen ska ut

Nei. Har lagt på to uker ekstra på terminen og tenker lite på at han kan komme før. Plager har jeg hatt hele svangerskapet så de er jeg vant til. Koser meg med de små vårtegnene som kommer og nyter den siste tiden som gravid.

Det er så fokus på den terminen, at det er kjedelig å gå over. Alle spør og maser om ungen ikke kommer snart. Gikk 12 dager over med førstemann og han var 4100 g og en stor gutt. Jeg er veldig liten og smal, 155 cm høy, men fikk ingen rifter og hadde normal fødsel. Så tror ikke at str alltid har noe å si.

ORIGINAL: Dollysmurfen

Er 39+2 uker idag, og for 2 uker siden veide lillegutt i magen ca 3500 g, så jeg VET at jeg får en svær unge. Gruer meg som faen. [:@]
Min førstefødte til og med.. Kommer til å bli interessant!

Jeg var på sånn vekstestimering 2 ganger på 4 dager.
Da hadde ungen lagt på seg noe helt sinnsykt på den korte tiden, så da spurte jeg legen hvor nøyaktig de får det.

Hun sa at målingen har en feilmargin på +/- 1 kg...[:D]
De får for eksempel ikke målt lengden til babyen[:)]

for meg var dette beroligende, men ungen din kan jo ha vært en kg tyngre også da[8D][:)]

Regner med hun kommer rundt termin, tror ikke hun kommer før. Å har ikke noe panikk for det[:)]

ORIGINAL: LindaH84

ORIGINAL: spirelire

Ikke av å gå frem til termin, men tiden over termindato har jeg ikke lyst til å bli med på[:'(]

For nå består hovedinntaket her i gården av gaviscon, det er jo umulig å kose seg med noe som helst.....

Samme her..

Hva spiser du som funker da??
Her går det i banan, munkholm, link, gaviscon, tannkrem, kaldt vann og love hearts[:)]

Jeg er ikke redd for å gå over, eller for stor unge, rifter eller noe, men håper h*n kommer før, fordi jeg vet det sliter psykisk å gå over.. Gjorde det sist, 14 dager, det er lenge og da er man rimelig sliten.. Ikke minst av alle smsene og spmene om "har du ikke født enda" og "nei, er du her enda da?".. Grr, de plagde meg sist! [:@]

Kan ikke akkurat si panikk, men jeg er veldig klar for å bli mamma nå og kjenner det er trist å tenke på at jeg kan enda være nødt og gå i nesten 4 uker [:(][&:]

Håper han kommer før eller iallefall på termin [:D] Er så babysyk nå!! Vil bare ha han og kose med han

ORIGINAL: Chantii

Det er så fokus på den terminen, at det er kjedelig å gå over. Alle spør og maser om ungen ikke kommer snart. Gikk 12 dager over med førstemann og han var 4100 g og en stor gutt. Jeg er veldig liten og smal, 155 cm høy, men fikk ingen rifter og hadde normal fødsel. Så tror ikke at str alltid har noe å si.

Ååå, du aner ikke hvor godt det gjorde å lese dette[:)]

Ikkje få panikk, ikkje fåå panikk;) hehee....KVIII KVIIII! Hva hat den bareneTV-serien? Hjorteparken? den med revene og slangen og sånn??
Lett å få meg til å spore av om dagen skjønner jeg....[:D]
Jeg har ikke panikk, men i dag begynner jeg å innse at det er TRAAAANGT for mini i magen! Han har liggi å stanga hodet opp mot ribbeina og tråkka nede i bekkenet i HELE DAG!! Herremin så sliten jeg er!! Men er bra han er aktiv, for jeg håper jo han skal snu seg...:) (selv om det kanskje virker som han sliter litt med plassen??)
Men nå begynner jeg å roe meg litt med tanken på at det kanskje bli KS på meg. Da får jeg jo kanskje møte mini litt før termin også:)
Men tar da en dag av gangen, og tenker det er OVER TRE UKER IGJEN!!! Hehe:) jeg er ikke skapt for å stresse tror jeg...

ORIGINAL: nå blir vi 3

Er forbredt på å holde ut til termin, men kjenner at jeg er veldig opptatt av den datoen da.... Håper virkelig ikke det blir over termin!!!! 

ORIGINAL: spirelire

Er 39+2 uker idag, og for 2 uker siden veide lillegutt i magen ca 3500 g, så jeg VET at jeg får en svær unge. Gruer meg som faen. [:@]
Min førstefødte til og med.. Kommer til å bli interessant!

Jeg var på sånn vekstestimering 2 ganger på 4 dager.
Da hadde ungen lagt på seg noe helt sinnsykt på den korte tiden, så da spurte jeg legen hvor nøyaktig de får det.

Hun sa at målingen har en feilmargin på +/- 1 kg...[:D]
De får for eksempel ikke målt lengden til babyen[:)]

for meg var dette beroligende, men ungen din kan jo ha vært en kg tyngre også da[8D][:)]

Huffda, håper IKKE det er blir feilmargin på pluss-siden.. 5 kg = nei takk!!! Siden vekst-estimeringen har jeg vokst noe ekstremt og symfysemålet er nesten sprengt!! Utrolig bekymret igrunnen, men hva kan jeg gjøre med dt?

Det sies jo at sin egen baby ofte blir like stor som man selv var når man ble født. Jeg veide 4500 når jeg ble født, så stor blir han nok ja...! [:@]

Huff, den var egentlig ment for å berolige deg, men det virket jo motsatt... stakkars[&o]
Men det er jo ikke sikkert hodet er noe større fordet, er vel helst bare litt feitere og lengre[:)]

ORIGINAL: Mamalou

som jeg kunne sagt det selv, men er straks 38 uker jeg da.. var å hadde en ul for en uke siden å da mente legen at den lille var rundt om 3- 3,2 kg[8D] redd han skal bli stor jeg å, så han kan bare komme.. vil ikke revne eller klippes eller noe sånn.. har de siste dagene drevet å kjørt de mest humpete veiene jeg vet om, men til ingen nytte[;)]

Ville hatt panikk hvis det ikke var at jeg har vært på x antall vekstestimering og fått vite at de ikke kommer til å la meg gå noe særlig lengre enn til termin. Skal få dato for igangssettelse på onsdag[:)]

Med førstemann gikk jeg 14 dager over termin og hun var 4278 g. Lillebror er regnet rundt det samme ved termin.

Har bare en uke igjen til termin å ikke noe panikk enda,tror ikke jeg må gå over men skjer d så skjer d.. Tar d helt med ro igrunnen=9hehe.....

ORIGINAL: aprilbarn

ORIGINAL: Enirdna

Ikkje få panikk, ikkje fåå panikk;) hehee....KVIII KVIIII! Hva hat den bareneTV-serien? Hjorteparken? den med revene og slangen og sånn??
Lett å få meg til å spore av om dagen skjønner jeg....[:D]
Jeg har ikke panikk, men i dag begynner jeg å innse at det er TRAAAANGT for mini i magen! Han har liggi å stanga hodet opp mot ribbeina og tråkka nede i bekkenet i HELE DAG!! Herremin så sliten jeg er!! Men er bra han er aktiv, for jeg håper jo han skal snu seg...:) (selv om det kanskje virker som han sliter litt med plassen??)
Men nå begynner jeg å roe meg litt med tanken på at det kanskje bli KS på meg. Da får jeg jo kanskje møte mini litt før termin også:)
Men tar da en dag av gangen, og tenker det er OVER TRE UKER IGJEN!!! Hehe:) jeg er ikke skapt for å stresse tror jeg...

tror det het flukten fra hjorteparken eller noe sånt ja! Hata den serien! Mest fordi jeg alltid ble så redd tror jeg [:D]

flukten fra dyreskogen tror jeg det het [:D]

har ikke panikk...mn kjenner jeg er veldig spent[:D][:D]   spent på åssen babyen kommer til og være i utssende og væremåte!!åssen d går i barseltia og formen min..og så gleder jeg meg til og komme hjem me babyen!!hjem til guttene og mannen

For dere som er redd for å få store unger. Husk at det er hodestørrelsen som har mest å si, ikke kiloene. Man kan føde en kilomessig liten unge, men med stort hode og omvendt. Har ei venninne som fødte une nr 2 for et år siden. Ho veide 4600, men hodet størrelsen var mye mindre enn den første ho fødte som var nesten en kg lettere!!! så til alle dere som er bekymret. Ikke heng dere opp i vekten til ungen!!! Det behøver ikke å ha noe å si. Men for all del skjønner at det er tøfft å vite at ungen blir veldig stor!!!

Back
Topp