Fler som er veldig trøtt etter fødsel?

mamman_til_E<3+mai16-spire

Andre møte med forumet
Etter forrige fødsel følte jeg meg kjemperusa og full av energi de første to ukene etter fødsel. Slik er det ikke nå, jeg er bare kjempetrøtt hele tiden (Lurer litt på om jeg mangler rusfølelsen pga en veldig rask og lite krevende fødsel denne gangen...). Får ikke helt til å sove på dagen da jeg står opp så sent pga dårlig søvn på natt og da er det jo ikke så mye tid igjen før storebror kommer av barnehagen. Det går seg sikkert til, men utrolig kjedelig å ikke ha noe overskudd nå, verken til å komme meg noe særlig ut eller å holde orden i hjemmet. Lille blir to uker på torsdag. Synes også det er vanskelig å få i meg mat ofte nok, for behovet er stort og kommer så plutselig. Ble vel et lite klageinnlegg, dette :-P Andre som sliter likt eller med noe annet?

Kjenner meg ikke igjen i å være full av energi verken med nr 1 eller nr 2. De første ukene er preget av ekstrem mangel på søvn og en konstant følelse av at det var noe en skulle ha gjort, men bare ikke orker.

Men jeg har marginalt mer overskudd enn jeg hadde svangerskaprts siste to uker, da. Er jo tross alt fysisk i form!

Back
Topp