Fler som er veldig tørste her??

Catta88

Betatt av forumet
Aldri i mitt liv elsket vann så mye jeg gjør nå. Drikker veldig mye vann. Før jeg ble gravid var jeg veldig dårlig på å drikke vann.
Men nå drikker jeg kun vann :p

Jeg har alltid likt smaken av vann men nå klarer jeg bare til nød litt fra en plastflaske :rolleyes: Blir uvel hvis jeg får i meg mer enn litt av gangen! Men var ekstremt tørst forrige svangerskap og fant ut at det hadde sammenheng med sukker! Litt sukker var som en enorm spekematbufeet ifht hvor tørst jeg ble :o

Jeg er utrolig tørst og er nærmest uslukkbar. Tror jeg har vært sånn de andre svangerskapene også :)

Jeg drikker nok like mye vann som før, men tørsthetsfølelsen er mye mye sterkere nå :) Må alltid ha med meg en vannflaske i veska eller i vogna når jeg er ute av leiligheten. Kaffe har jeg ikke lyst på og Cola smaker skikkelig vondt :) Så det har jeg kuttet ut. Sjokolademelk derimot... Det smaker godt det :D

Før sa så var jeg skrekkelig tørst på vann, my mer en før:confused:
Altså ikke det at jeg mener at du får en sa men at når jeg var gravid så var jeg tørst:happy:

Signerer på tørst.

Men det er bra da, for da husker jeg å drikke. Har en travel jobb så har ofte hodepine på ettermiddagen pga for lite væske.

Skriver under på den! Og spesielt melder tørsten seg som verst RETT før jeg skal legge meg....utrolig lite praktisk!

En av de første tegnene som gjorde meg mistenksom på at jeg var gravid var nettopp at jeg ble mye mer tørst! Spesielt godt på jobb der vi har vannautomat med kaldt og godt vant hele tiden :D

Back
Topp