Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Aldri i mitt liv elsket vann så mye jeg gjør nå. Drikker veldig mye vann. Før jeg ble gravid var jeg veldig dårlig på å drikke vann.
Men nå drikker jeg kun vann
Jeg har alltid likt smaken av vann men nå klarer jeg bare til nød litt fra en plastflaske Blir uvel hvis jeg får i meg mer enn litt av gangen! Men var ekstremt tørst forrige svangerskap og fant ut at det hadde sammenheng med sukker! Litt sukker var som en enorm spekematbufeet ifht hvor tørst jeg ble
Jeg drikker nok like mye vann som før, men tørsthetsfølelsen er mye mye sterkere nå Må alltid ha med meg en vannflaske i veska eller i vogna når jeg er ute av leiligheten. Kaffe har jeg ikke lyst på og Cola smaker skikkelig vondt Så det har jeg kuttet ut. Sjokolademelk derimot... Det smaker godt det
En av de første tegnene som gjorde meg mistenksom på at jeg var gravid var nettopp at jeg ble mye mer tørst! Spesielt godt på jobb der vi har vannautomat med kaldt og godt vant hele tiden