Fler som er sjukt oppblåst?

Spiramin

Forelsket i forumet
skulle tro jeg var 5 mnd på vei jo :hilarious:
Husker det var sånn når jeg ventet nr 2 også, magen kom med en gang :wacky:
Prøver å holde den inne så godt jeg kan når jeg er ute blant folk:hilarious:
 
Jepp!!! :eek:
Blir bare verre og verre utover dagen syns jeg. Om morgenen ser jeg ganske normal ut, men til kvelden kan jeg også godt være 5 mnd påvei:hilarious::hilarious:
 
Her også, helt ekstremt! Vet ikke hvordan jeg skal klare å holde det her skjult hvis det fortsetter sånn :nailbiting: Ble så engstelig i går fordi jeg stresset og holdt på med oppussing av barnerom. Så blåste magen seg så veldig opp og den begynte å svi veldig:( trodde jeg kom til å miste.
 
:facepalm:Ja!!! Helt forferdelig, problemer allerede og gå med vanlig bukse haha:banghead:
 
Helt ille her og. Får ikke på meg bukser, gått i trenings tøy siste uka. Ser ikke ut
 
Ja, Jeg får så mye luft i magen det er ubehagelig jeg må alerede begynne med mindre måltider, jul var ekstrem, for mye gode mat
 
Sliter ikke så veldig med oppblåsthet, men magen er stor pga væske i den. Hva gjør dere med klær? Burde egentlig dratt på en shoppingrunde, større bukser og vide gensre som kan skjule det Er ikke så deilig med stramme bukser over magen merker jeg...
 
Ser ikke så oppblåst ut, men idag har jeg sinnsyke kolikk smerter :meh:
 
Ja! Vurderte faktisk å kjøpe sånn gravidtights i dag, må jo ALLTID kneppe opp buksa ila kvelden :hilarious:
 
Jeg har vært å kjøpt med gravidbukse i dag Har irritabel tarm fra før, så er vandt til oppblåst mage, men syns det er hakket værre nå om kvelden.
 
Jeg skifter til joggings med en gang jeg kommer hjem jeg :hilarious:
Ble ett veloverveid valg om tights her nå på mårran, lykken er stor nå helt til jeg må trykke meg inn i unifomsbuksen på jobb om 30 min :hilarious: #livet #hvordanskaldettegå :hilarious:
 
Last edited:
Back
Topp