Er dere i jobb? Hva tenker dere om smitten som er i barnehagen både med influensa og korona?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bor og heldigvis på bygda, men synes det kommer farlig nærtEg jobba i skule, lærar 1-7.
Eg har kjent på frykten for å få korona no når eg er gravid, så forstår deg..
Bur heldigvis på bygd så eg håpa virkelig korona holde seg vekke, vertfall så lenge som mulig. Influensa er no noke man er utsatt for uansett..
Fikk mail av PBL at vi skal få vansine gjennom dem.Får dere tilbud om årets influensavaksine via jobb?
Krysser alt jeg har for at det bare er en influensaJeg jobber som ped.leder på småbarnsavdeling og er ganske stresset over det nå. Smitten er høy hvor jeg bor. Barna får komme snørrete, og klart vi voksne blir smittet også. Er ikke snakk om muligheter for å holde avstand eller noe..
I helgen ble de fleste på min avd, inkl. meg selv, syke og måtte testes for corona. Håper inderlig på negativt svar.
Kjenner akkurat på det samme. Det er utrolig vanskelig.Jeg er lærer og kjenner på flere vanskelige ting. Både at jeg er redd for og bli smittet, men også syns jeg det er belastende å vite at dersom jeg er hjemme, blir det veldig tungt for kollegaene mine...