Fler som er pedagogisk leder/barnehagelærere her?

Lillemy0894

Forelsket i forumet
MayDay2021
Er dere i jobb? Hva tenker dere om smitten som er i barnehagen både med influensa og korona?

Eg jobba i skule, lærar 1-7.
Eg har kjent på frykten for å få korona no når eg er gravid, så forstår deg..
Bur heldigvis på bygd så eg håpa virkelig korona holde seg vekke, vertfall så lenge som mulig. Influensa er no noke man er utsatt for uansett..

Får dere tilbud om årets influensavaksine via jobb?

Eg jobba i skule, lærar 1-7.
Eg har kjent på frykten for å få korona no når eg er gravid, så forstår deg..
Bur heldigvis på bygd så eg håpa virkelig korona holde seg vekke, vertfall så lenge som mulig. Influensa er no noke man er utsatt for uansett..
Bor og heldigvis på bygda, men synes det kommer farlig nært :(

jobber som pedagog med barn i et stort aldersspenn, og kjenner på frykten.. her vi bor er det nå ingen registrerte smittede, men så vet vi jo at det er mange som kan være bærere uten å være direkte syk selv. har gode rutiner for avstand og håndvask, men av og til trenger de jo hjelp og da må jeg innenfor 1-m gitt..

Jeg jobber som ped.leder på småbarnsavdeling og er ganske stresset over det nå. Smitten er høy hvor jeg bor. Barna får komme snørrete, og klart vi voksne blir smittet også. Er ikke snakk om muligheter for å holde avstand eller noe..

I helgen ble de fleste på min avd, inkl. meg selv, syke og måtte testes for corona. Håper inderlig på negativt svar.

Jeg jobber som ped.leder på småbarnsavdeling og er ganske stresset over det nå. Smitten er høy hvor jeg bor. Barna får komme snørrete, og klart vi voksne blir smittet også. Er ikke snakk om muligheter for å holde avstand eller noe..

I helgen ble de fleste på min avd, inkl. meg selv, syke og måtte testes for corona. Håper inderlig på negativt svar.
Krysser alt jeg har for at det bare er en influensa :Heartred

Jeg er lærer og kjenner på flere vanskelige ting. Både at jeg er redd for og bli smittet, men også syns jeg det er belastende å vite at dersom jeg er hjemme, blir det veldig tungt for kollegaene mine... :(

Jeg er lærer og kjenner på flere vanskelige ting. Både at jeg er redd for og bli smittet, men også syns jeg det er belastende å vite at dersom jeg er hjemme, blir det veldig tungt for kollegaene mine... :(
Kjenner akkurat på det samme. Det er utrolig vanskelig.

Back
Topp