Fler som er oppe om nattan allerede?

**tvilling85**

Forumet er livet
Har noen netter nå vært oppe på do, er vel ikke så unormalt mener jeg å ha hørt... men hadde glemt hvor irriterende det er hehe
sist jeg var gravid var jeg på do 7 ganger på det meste i løpet av en natt hehe

Du er ikke alene nei;)

Er oppe pga sover dårlig, rastløshet og do turer:)

rekker opp handa!

Jeg våkner om natten og føler jeg må litt på do, men NEKTER å stå opp så jeg sover til morgenen ;P

Jepp hehe er ikke oppe om natten men fyker ofte på do... Slik var det i starten sist også, selv før jeg visste at jeg var gravid, men det ga seg etterhvert ;) 

MissAske skrev:
Jeg våkner om natten og føler jeg må litt på do, men NEKTER å stå opp så jeg sover til morgenen ;P

Samme her, men hadde nok vært lurt om jeg gikk på do, for jeg våkner hele tiden (mer en en gang i timen), det hjelper ikke på energinivået!

emoticon     Yes, kjenner til det... ;) noen netter og alltid om morgenen. Selv om jeg er sykemeldt nå, er jeg oppe tidlig hver dag fordi kroppen våkner når jeg må på do :)

Ja... :/ Oppe for å tisse.. Det er slitsomt til tider når en må opp til to unger også som drømmer, våkner, ol. Men men. Det hører med ;)

Jepp.. Flyr på do i utide hele tiden.. Så må jeg gå på do og tisse når jeg kjenner det.. Eller så klarer jeg å tisse på meg :| Har ikke trent opp bekkenet etter sist svangerskap :/

Definitivt! Har heldigvis ikke doskålen så langt unna, så kan ta turen i "søvne"

Siden jeg kommenterte sist har jeg nå vært oppe hver eneste natt.... :P

Her har det ikke begynt ennå. Kan ikke huske jeg løp ofte på do sist jeg var gravid heller, annet enn helt på slutten. Sikkert fordi jeg ikke er noe flink til å drikke nok...

Ja har begynt med det den siste uka, men synes de er rart når spira fortsatt er så liten. Sist gang så var jeg ikke oppe om natta før de siste ukene før fødsel.
Håper egentlig at det gir seg litt, slitsomt å ikke sove hele natta.

Back
Topp