Fler som driver med håndarbeid?

Stjerna

Betatt av forumet
Januarhula 2014
Sensommerbarna 2016
Jeg har alltid holdt på med strikking/hekling. Og i det siste så har jeg begynt å sy til mini mannen min.
Rett etter at jeg fant ut at jeg var gravid igjen så har jeg startet på en ny vognpynt. Kan ikke arve storebror sin! så nå hekles det i alle mulige fargerImageUploadedByBV Forum1450529228.135337.jpg

Jeg skal strikke noe til spiren når jeg vet kjønnet☺ koslig å strikke noe jeg har laget selv☺

Veldig! Blir spennende med sommerbaby! Sist fikk jeg vinter baby og strikka masse!

Begynte å hekle babyteppe når jeg var gravid sist, det er ikke ferdig enda..... eller, er bare å sy/hekle inn de trådene, men nå ligger hele prosjektet i kottet :p

Jeg har strikket litt babyklær som jeg har lagt unna i håp om at det kunne brukes en dag :) Nå som jeg virkelig er gravid så har jeg tusen prosjekter på gang :) Lue og votter er på strikkepinnene nå :)

Strikker noe "hele tiden", akkurat nå i det siste har det gått mest i tynne raggsokker til hele slekta. Sokker er nemlig genial tog-strikk for oss som kjører sånt hver dag (fordi det er mindre å dra på en feks en stor genser).

I tillegg syr jeg mye, mest klær til barn. Er veldig glad i mønsterbøkene til Heilt Spesiell.

Ja, jeg elsker å strikke og gleder meg masse til å sette igang med strikk til babyen☺️

Strikker noe "hele tiden", akkurat nå i det siste har det gått mest i tynne raggsokker til hele slekta. Sokker er nemlig genial tog-strikk for oss som kjører sånt hver dag (fordi det er mindre å dra på en feks en stor genser).

I tillegg syr jeg mye, mest klær til barn. Er veldig glad i mønsterbøkene til Heilt Spesiell.

Elsker den første! Har ikke kjøpt nr 2 enda!

Har lagt mange planer som skal sys til den lille! Bla den elskverdige harem romperen

Elsker den første! Har ikke kjøpt nr 2 enda!

Har lagt mange planer som skal sys til den lille! Bla den elskverdige harem romperen

Har bladd i den nyeste bare, og håper nummer 2 ligge runder juletreet om noen dager :)
(Med familie som jobber i forlag er det gode muligheter for det :-))

Masse babyklær-planer jeg også, blant annet knytebukser og bodyer, og kanskje en overall i ull :-)

Har bladd i den nyeste bare, og håper nummer 2 ligge runder juletreet om noen dager :)
(Med familie som jobber i forlag er det gode muligheter for det :-))

Masse babyklær-planer jeg også, blant annet knytebukser og bodyer, og kanskje en overall i ull :-)

Har ikke turt å bla i den enda ja store sjangser for det da
Laget en romper i ull til mini. Så god å leke i! Så den må jeg lage i mindre str og!

Back
Topp