Fler som aldri har vunnet noe?

*Labambie

Forumet er livet
Jeg er en av de som alltid spiller lotto, deltar innimellom på konkurranser på nett og i blader. Allikevel har jeg i mitt 28 år lange liv aldri vunnet noe som helst av betydning. Jeg har vunnet en Janet Jackson cd på radio'n en gang, men det er alt :P
Er vi fler?

Lusker meg ut siden jeg har vunnet i Lotto en del ganger :P

*lmk88* skrev:
Lusker meg ut siden jeg har vunnet i Lotto en del ganger :P

Det har jeg også, men aldri noen sum av betydning. 45 kr her, 300 kr der.

jeg vant en lommebok i idrettsforbundets skrapelotteri................................

og en kilo reker på bryggebasar da jeg var 10

jeg har i hele mitt 27 år gamle liv, vunnet et smurfetelt i en statoil konkurranse (brukte både falskt navn og alder, for å vinne det til min bestevenninnes lillesøster..) var jo ikke selv mer enn 12 år da..  :P men tror jeg skreiv 7..

Og andre gangen jeg vant var sammen med venninna mi i en kims konkurranse.. lag slagord for kims konkurranse. "Kim's.. det beste som finn's.. "
Vant ei liten pappeske med div potetgull... -noe som var litt surt, siden jeg ikke liker potetgull... hahaha...

Vant gavekort på 1000,- igår så tror ikke jeg skal klage :P

Kan joine deg der...
Vant en hjelm da jeg var 9 år gammel... Også har jeg vunnet noen utdaterte cder fra lokalradioen for endel år siden (fordi jeg var eneste lytter og innringer) og det var det...

Jeg kan ikke huske jeg har vunnet stort selv heller.. Jo, en Donald Duck klokke for mange år siden... Men jeg føler meg ganske heldig fordet, for jeg har jo "vunnet" hjertet til verdens snilleste/kjekkeste mann da emoticon

hmm...  vant en fotokonkurranse i avisa der datteren min fikk en fiskestang, men det gjorde 100 andre unger også

eller har jeg vunnet smårask på tombola å slikt, 100 kr på extra osv...

Jeg har heller aldri vært så heldig =P men barna mine der i mot! de vinner alltid noe =/
<3 det er moro da =)

Håper jeg vinner lotto *vær positiv* =D

melder meg inn her.. vinner aldri har kanskje vunnet 2 ganger i mitt 29 år lange liv.. når jeg var 12 vant jeg ett par dr.martins sko/støvler det var veldig inn på den tiden. også  1000 kr i bingo når jeg var 18 år thats it

Jeg har spilt håndball i 20 år så jeg har vunnet masse cuper og diverse der, men aldri noe sånn lotteri eller noe.

Min bror derimot....han er good luck charm...han ville alltid noe, uansett hva det er!!

Har spilt lotto og div i flere år men aldri vinni noe store greier. Men vant 1,4 mill på hest sammen med tippelaget vårt på jobben!! =)  blei 78 000 på hver siden vi var 18 stk. Det var ikke dumt!

Mamma har vinni 86 000 på vikinglotto`n og hu hadde alle 5 tala på jokern, så det blei rundt 85 000. Og hu var også med på tippelaget på jobben, så da vant hu jo det også. De to siste premiene var på 3 ukers mellomrom!! Noen som har det!!!

Jeg vant nettopp 10 gavekort på peppes pizza, så vant jeg en se og hør sekk da jeg fikk fatt i en se og hør flaskepost for 14 dager siden, vunnet 6000kr i lotto en gang + små summer..

Vant 10tusen på bingo for noen år tilbake + små summer har jeg vunnet der..
Har oxo vunnet små summer på flaks lodd :)

Eneste jeg har vunnet i hele mitt liv er en toalettmappe med ett par kremer på gamle "mess tv" når jeg var 18år eller noe :P Sendte inn en liten meld :P

Men thats it faktisk...

Jeg vant ikke en dritt før i 2005. Da var jeg og gubben med svoger og svigerinne på brullupsshow og vant en tur til Maldivene - all inclusive . Etter det har jeg ikke vunnet noe. Håper lillebroren til mannen og dama snart skal på bryllupsshow så jeg kan snike meg med og prøve å vinne noe igjen .

(ellers har jeg vunnet førstepremien i livets lotteri da)

Jeg og mannen har egentlig ganske bra vinnerlykke begge to..

Begynner å bli noen år siden vi vant noe stort nå, men vi har vunnet 9000 på lyntoto, 119 000 på Joker og jeg vant engang et reisegavekort fra Star Tour på 12000.

Ellers så har jeg vinni en masse "småting". Cd'er, filmer, bok, GPS, billetter til Tusenfryd.. og så vinner jeg stort sett alltid et eller annet hvis det er utlodning på skole- eller turnavslutninger for barna. Og så vant jeg 4000 kr på en spilleautomat en gang da jeg var 16 eller noe.

Nope, ALDRI vunnet noe i mitt 30 årige liv!!!

Meeen jeg trøster meg med at jeg har hell i kjærlighet i stedet....emoticon

Dette har jeg vunnet:
-En dukkevogn da jeg var 5 år, var en tegnekonkurranse.
-En Kinderegg-sekk fylt med Kinderegg, tegnekonkurranse
-1000 kr på Flax julekalender
-tilsammen ca 800 kr i Lotto
-1000 kr i gavekort her fra Babyverden

Så har ikke vunnet noe av betydelige summer, som en 1.premie i lotto, men jeg er mer enn fornøyd med alt jeg vinner, selv om det er smått :)

Back
Topp