Fler røykesluttere?

Niceday

Forumet er livet
Er det flere av oss? Har i dag vært røykfri i akkurat 1 uke - fra jeg testet positivt! Går overraskende greit, trodde suget skulle bli sterkere, men bare tanken gjør meg kvalm :(

Hei.
røyker ikke, men skal slutte å snuse:)
Tror egenentlig ikke det blir no problem, for det e ikke like godt med snus lengre:P

ja er vel 3 uker siden jeg slutta å røyke nå. slutta samme dagen som jeg fikk positiv test:) var ikke så vanskelig som jeg hadde trodd, lettere når man har en så god grunn;) suget er der av og til, men sjeldnere nå :D

sluttet forrige søndag.. tok fire trekk på onsdag da suget ble for stort, men fikk så dårlig samvittighet at jeg har ikke tatt flere. Suget er der, men det er ikke verdt det.

Tok siste snus (holdt på i mange år!) kvelden før positiv test. Kjente suget i kanskje to uker, så gikk det over - men merker det litt hvis jeg ser en boks eller noen gjør det i nærheten og jeg kjenner lukta. Har "slutta" for lengre perioder før, men aldri hatt så god motivasjon som nå. Grattis til alle andre som har slutta, og stå på til dere som vil! Suget går over, og det blir bare lettere og lettere!

Respekt til dere som klarer å slutte! Dere er kjempe flinke! ( jeg har aldri røykt, men skjønner at det er fryktelig vanskelig!)

Ville bare ønske dere lyyykke til=) Har vært røykfri i 4 år, helt fantastisk å slutte:)

Jeg slutta med en gang jeg også, og savner det ikke i det hele tatt.. Men jeg har alltid sagt at den dagen jeg finner ut at jeg er gravid skal jeg slutte.. Men trodde det skulle bli mye vanskeligere enn det var.

5 uker i dag siden jeg tok mitt siste trekk :) Veldig bokstavlig også, siden jeg kun tok ett trekk den dagen! Men det går kjempe fint. Tenker hele tiden på den lille, og da er det ikke noe problem i det hele tatt.

Eg har tadd min siste snus no. Har bestandig sakt at når eg bir gravid skal eg slutte å snuse! Har snusa noen år, så suget kommer nokk..
Gjore du no spess når suget kommer? Tror nokk det eg blir å savne mest e å ha no under leppa :P
Men skal tenke på den lille sitt beste, å slutte :)

Det passa seg sammen med samboers høstforkjølelse, så det var fri tilgang til fisherman's friend. De ble nok brukt som substitutt første uka.. Jeg var litt sånn kjede-snuser, så i rastløse øyeblikk eller om jeg bare satt meg ned og ikke hadde noe å gjøre, så kjente jeg suget (pluss etter måltid seff.) Tok da pastill / sukkertøy, strikka eller bare gjorde noe, for å få bort fokus. Heldigvis ikke fortsatt med pastiller, og at strikkeproduksjonen får en oppsving gjør jo intet :) vet om noen som kjøper nikotinfri snus, kan få med vitaminer til og med, men jeg er litt glad jeg kutta ut noe nytt å dytte under leppa. Er helt fin under der nå, merka jo slitasje før (lå på 1-2 bokser i uka). Er deilig å ikke ha noe jeg "må" ha! Kjenner absolutt ikke noe sug til vanlig nå, det var litt hardt i starten, men så mye lettere når man er over første kneika (1-2 uker). Kjenner det når jeg er i nærheten av lukta / ser boks, men det er heldigvis veldig sjelden. Masse lykke til!

EG EG EG :D :D :D Å eg e sååå stolt over meg sjøl.. Men klarte ikje å slutte før 1-2 daga etter positiv test, men har ikje rørt en røyk sia eg va rundt 5 uke på vei. å dæ e no rundt om 3 uke sia :) Å eg hæres ikje tanken på den en gang. Sambo røyke, å eg blir dårlig av ånden hannes.. :/

Slutta litt før jeg fant ut at jeg var gravid.. har tenkt på det lenge :) klarer ikke tobakklukt, det stinker fy nå..

flinke vi er alle sammen

Jah, eg og er litt sånn kjede snuser, å eg snusa 3 bokser i uka, å det var xtra sterk. Men har hadd nattevakt no, å klarte meg fint uten snus, kjennte jo selvsakt at jeg kunne tenke meg en snus, men ikke sånn veldig masse:) Men regner bare med at det blir værre etter hvert. Har prøvd å slutte før, å da ble jeg ganske amper, så er bra at samboern er borte på jobb nå:)

Jeg slutta i dag. Er ikke lett, men jeg kjøpte baby sokker i dag, så da tar jeg fram dem og se på dem hver gang jeg har lyst på :)

Snus slutter... kjenner suget godt enda, selv om jeg er på 3 uka uten eller noe! 
Men bruker den uten nikotin så lenge... og gleder meg til jeg kan ta en ordentlig igjen!

Jeg har nemlig ikke tenkt til å slutte for godt :)

hvilken type uten nikotin er det du bruker? prøvde meg på en tidligere, å den syns jeg smakte grønnsåpe:P

Vanlig Onico, synes jo ikke den er megagod...men noe må jeg ha :)
Tenkte jeg skal prøve å kjøpe noen andre typer neste gang jeg beveger meg over til Sverige:)

Back
Topp