Fler og fler i familien min går bort..

Skjønner ikke at det går an! :( Fikk vite i går at tanta mi gikk bort, 45 år gammel. Jeg begynner seriøst å tro at familien min har en forbannelse eller noe over seg! "Alle" dør jo! 8 stk på 8 år...Det er én i året i snitt...og det er folk som har vært meg nærme.
2007: Søsteren min.
2011: Pappa
Onkel
Oldefar
2014: Onkel
Mannen til kusina mi
2015: Onkel
2016: Tante
Veit ikke hva jeg skulle med dette innlegget, jeg bare er fryktelig trist og føler familien min krymper og krymper. Urettferdig :(

Skjønner ikke at det går an! :( Fikk vite i går at tanta mi gikk bort, 45 år gammel. Jeg begynner seriøst å tro at familien min har en forbannelse eller noe over seg! "Alle" dør jo! 8 stk på 8 år...Det er én i året i snitt...og det er folk som har vært meg nærme.
2007: Søsteren min.
2011: Pappa
Onkel
Oldefar
2014: Onkel
Mannen til kusina mi
2015: Onkel
2016: Tante
Veit ikke hva jeg skulle med dette innlegget, jeg bare er fryktelig trist og føler familien min krymper og krymper. Urettferdig :(
Sender deg klem.
Her også mister vi noen i familien hvert år.
Onkel, kusine, fetter, bestemor, tante og min kjære gode pappa.
Synes 2015 var spesielt år med både sorg og glede. Mistet pappaen min i januar og fikk datter i desember.

Sender deg en klem og det er vondt å miste de vi er glad i:/

Stor klem til deg! ❤️❤️
Mistet selv fire nære familiemedlemmer og to gode venner på tre år, så skjønner hvor vondt du har det. Mange i familien har også vært alvorlig syk de siste to årene, så frykten for å miste flere er stor.

Klem til deg. Du er ikke alene desverre. Noen familier blir mere rammet enn andre desverre. Fryktelig urettferdig.. :(

Har vært ekstremt mange dødsfall i hjembygden min og i min familie.
2004 var et slitsomt år. Først dør faren til bestevenninna mi brått og uventet på skitur. Så dør faren til samboeren min plutselig. Også dør faren min av kreft.
Fra 1992 og frem til 2014 har mange av naboene våre i hjembygden dødd, så mange hus der som nå har nye eiere.
Det sies at når noen blir gravid så er det noen som dør.
For min del stemte det. Da jeg gikk gravid var det 2 stykker som døde brått og uventet (et søskenbarn og en litt lengre ut på slektstreet)

Sender en klem.

Huff så tragisk.
Det er så vondt og vanskelig når nære og kjære faller fra.
Sender en god klem<3

Har vært ekstremt mange dødsfall i hjembygden min og i min familie.
2004 var et slitsomt år. Først dør faren til bestevenninna mi brått og uventet på skitur. Så dør faren til samboeren min plutselig. Også dør faren min av kreft.
Fra 1992 og frem til 2014 har mange av naboene våre i hjembygden dødd, så mange hus der som nå har nye eiere.
Det sies at når noen blir gravid så er det noen som dør.
For min del stemte det. Da jeg gikk gravid var det 2 stykker som døde brått og uventet (et søskenbarn og en litt lengre ut på slektstreet)

Sender en klem.

Off det stemmer her også

I 2009 fikk jeg min første sønn, kort tid etterpå døde mormor av kreft

I 2010 fikk jeg min andre sønn, kort tid etterpå døde bestevenninnen til min pappa

I 2011 døde først onkel av kreft, så ble min 3 sønn født

I 2012 døde svigerfar av kreft, (da var minstemann bare 2 uker)

Jeg er livredd for at noen skal dø også nå som jeg venter nr 4 :(

Sender deg klem.
Her også mister vi noen i familien hvert år.
Onkel, kusine, fetter, bestemor, tante og min kjære gode pappa.
Synes 2015 var spesielt år med både sorg og glede. Mistet pappaen min i januar og fikk datter i desember.
Jeg fødte sønnen min i januar 2011, og det året var det tre som døde. Pappa i mars, da lillegutt var 12 uker. Så det var et spesielt år...så mye glede over gutten min og mye sorg over de jeg mistet...

Tusen takk alle for klemmer og gode ord <3 det setter jeg pris på :) Det er litt rart, men det "hjelper" å høre at andre også har det slik (på en bisarr måte). Er så ulikt med familier, noen får alt, andre ingenting. Feks samboeren min har mistet en bestemor for 13 år siden, og ingen etter det...mens jeg får alt..sukk..

Sender en klem, det er utrulig trist å miste nær/kjær :(

Sender en klem <3

Back
Topp