fler nye her i dag=) men d er jeg også=)

TrineR

Glad i forumet
Etter et år men uregeligmessig mens(ofte 14 dager over tiden), måtte jeg på torsdag kaste opp på morgenen. dette har jeg ikke gjort på nesten 3 år, siden jeg var gravid med min første pike..
Jeg dro for å kjøpe en test med ukesindikator på.. dro rett hjem og fikk *gravid 3+*
i følge mens temin er jeg snart 8 uker Det har IKKE gått opp for meg enda.. Men jeg personlig hadde mye støtte i babyverden sitt forum sist også, så hær er jeg igjenn=)
jeg er mere bekymret denne gangen enn den forrige:/

Gratulerer så mye, og velkommen hit[:D]
Siden du er BV-bruker fra før, vet du at vi på samme forum som deg er her for alle mulige spørsmål/utblåsninger/bekymringer[:)] Bruk oss[:D]

Gratulerer så mye med spire, og velkommen til oss...Skjønner godt at du er litt bekymret...det tror jeg vi alle er...men jeg må jo få si at jeg synes du er litt heldig allikevel...oppdage at du er gravid når du er omtrent 8 uker...må jo være litt deilig det da...slippe å bekymre seg de 4 forrige[;)] (jeg befinner meg jo fortsatt på disse[;)][;)][;)])

Nok en gang...gratulerer så mye...gleder meg til å bli kjent med deg også[:)]

ja det er jo sannt.. ;) håper det går bra for alle her=)

Gratulerer og velkommen! Så deilig å oppdaget at man er gravid i uke 8! Bare noen få uker igjen, før det store 12 tallet:D

ORIGINAL: Jaybird

Gratulerer og velkommen! Så deilig å oppdaget at man er gravid i uke 8! Bare noen få uker igjen, før det store 12 tallet:D

[:D]

Gratulerer så masse med spiren [:D]

Gratulerer så masse![:)][:)][:)][:)]
Litt misunnelig på at du fikk vite det i uke 8.. synes tiden går så utrolig sakte.. tidligere har ukene bare føket forbi, men etter positiv test hat tiden stoppet opp..

ORIGINAL: *Knøttet*

Gratulerer så masse![:)][:)][:)][:)]
Litt misunnelig på at du fikk vite det i uke 8.. synes tiden går så utrolig sakte.. tidligere har ukene bare føket forbi, men etter positiv test hat tiden stoppet opp..

Sign [:D] kunne ikke tiden bare gåt lite bit fortere...

Velkomen så mye til oss [:D][:D][:D]

Gratulerer så masse, og velkommen hit!!! [:D][:D][:D] Når er termin da?

ORIGINAL: mariak

Gratulerer så masse, og velkommen hit!!! [:D][:D][:D] Når er termin da?

er 7 uker og 5 dager;) temin ca 6 januar:) *håper på skuddårsbarn=)*

Gratulerer så mye. [:)] Tror det er naturlig at man er mer bekymret når man har barn fra før. Da vet man jo hva man går glipp av om noe skulle gå galt. Men det skal det jo ikke. Håper og venter på mange, flotte, friske januarbarn. Lykke til! [:)]

ORIGINAL: s.m.å.e.n

Gratulerer og velkommen hit til oss! [:D]

Velkommen hit, og gratulerer så mye [:D]

Hei, velkommen og grattis med positiv test[:)]

Litt på etterskudd, men gratulerer med spire og velkommen til oss [:D][:D][:D]

Back
Topp