fler med små reddharer?

Azoria

Gift med forumet
Linnea er fortsatt redd for støvsugeren [&:] Den tolereres men hun er overhode ikke glad i den. Hver gang jeg tar i den bråstopper hun og spør "ikke støvsuge nå, mamma?". Hvis jeg sier jo så slipper hun alt hun har og løper inn på rommet sitt [:D] Da kan jeg ikke skru den på før hun er fremme. Der sitter hun helt til hun hører jeg skrur den av. "ferdig støvsuge nå, mamma?" roper hun. Får jo dårlig samvittighet for å gjøre husarbeid jo [8D]

Verste er dog en sånn håndstøvsuger vi fikk i bryllupsgave, setter vi på den uten at hun enten sover eller er lengst mulig unna (OG sammen med en av oss) blir det hylgrining [&:]

Eirik liker IKKE støvsugeren! Han er i den andre etg. når vi støvsuger eller vi gjør det når han ikke er hjemme.

Will har aldri vært redd for støvsugeren.
For et halvt års tid siden var det kuleste han visste å sitte oppå den mens jeg støvsugde! [:D]
Nå løper han etter og vrir på styrken og han digger å dra inn kontakten.
Skal bruke det mot ham den dagen han blir trassen tenåring som ikke gidder å ta i den [8D]

Støvsugeren går greit så lenge han vet at jeg skal slå den på, men han er blitt veldig var for plutselige høye lyder. Blir helt i fra seg. Håper det går over snart.

Snuppa her elsker støvsugeren [:D] Hun har også en egen rosa støvsuger, så her støvsuger vi sammen [:D] hehe
Når hun var baby sovnet hun til støvsuger lyden! [8D]

Helene har alltid vært redd for støvsugeren. Litt rart egentlig, for hun elsker høye lyder. Men nå i det siste har det blitt litt bedre. Når jeg skal støvsuge sier hun bare: "itte farli" hehe. Hun vil ikke gå i nærheten av den da.

ORIGINAL: MrsPink

Helene har alltid vært redd for støvsugeren. Litt rart egentlig, for hun elsker høye lyder. Men nå i det siste har det blitt litt bedre. Når jeg skal støvsuge sier hun bare: "itte farli" hehe. Hun vil ikke gå i nærheten av den da.

hihi, så søtt [:D]

Linnea glemte seg litt igår og sto i åpningen til stua mens jeg støvsugde. Så glemte jeg meg og støvsugde mot henne (halvmeter unna elns). Det likte hun ikke helt. "ikke støvsuge meg, mamma!", "jeg bi ølagt da!" Hælledussen [:D]

De sier så mye søtt nå. Herlig nå som de snakker [:D]

Back
Topp