Fler med løs mage??

Arven

Glad i forumet
Beklager spørsmålet...hihi
men jeg er sååå dårlig i magen, alt jeg spiser kommer ut raskt igjen...
vært det endel dager nå...kjenner og kvalmen kommer sigende..
noen tips til å motvirke diare??? (som er greit for oss gravide)

Har ikek det problemet, har heller vært hard i magen.... blåbær og blåbærsyltetøy funker mot diare ;)

Varierer mellom diare og forstoppelse, ikke funnet noe som funker.. Kiwi mot hard mage! ;)

Ja, løs og full av luft.. Har kjøpt blåbær idag :-)

Tror jeg må ha meg noe kiwi jeg da... Har skikkelig hard mage!

Jeg hadde det forrige uke, hadde ikke tall på hvor mangen ganger jeg fløy på doemoticon

Så jeg tok Idoform, hjelper mot løs mage.. tok først to på kvelden og to på morgen, og da var jeg bra i magen igjen emoticon

mammamoren skrev:
Har ikek det problemet, har heller vært hard i magen.... blåbær og blåbærsyltetøy funker mot diare ;)

Samme her.

Har ikke løs mage, men er så luftig i magen :P tihi :p
Var ikke plaga med verken hard eller løs mage på forige svangerskap heller :)

Ja vanvittig løs mage og MYYYYE luft!!!!

Mye vondt i magen her også. Mistenker litt at jeg ikke tåler floradix jern og at det er grunnen. Men kan jo like godt komme av kvalmen og at kroppen da uansett er på tur.

sliter med hard mage jeg... og mye luft...

Men kan anbefale Biola for alt det er verdt. Drikker det hver dag jeg. Og det er bra enten du har hard, løs god eller dårlig mage. Den hjelper til å stabilisere og opprettholde balansen i magen:) (ja jeg jobber i Tine) he he..

Joda, var veldig plaget til ca 2 uker siden. Du er ikke alene for å si det slik!

Her bytter det mellom forstoppelse og diare :P

mot løs mage :
- grovt brød
- poppkorn
- kultura
- blåbær
- gå turer (bevegelse gennerelt)

mot hard mage:
- svisker
- kiwi
- annanas
- gå turer (bevegelse gennerelt)

Definitivt!!  Løs og mye luft. Ikke spesiellt sjarmerende...Og når kvalmen kommer i tillegg har man vel helst lyst til legge seg under dyna.

Tweak skrev:
Tror jeg må ha meg noe kiwi jeg da... Har skikkelig hard mage!

Back
Topp