Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Usikker på hvor langt jeg er på vei, men rundt 7+3. Har vært kvalm hver dag i 1,5 uke nå. Varer hele dagen. Har vært sykemeldt 1 uke. Må ringe legen igjen i morgen for å høre om jeg kan få ny sykemelding. Orker ikke tanken på å jobbe. Jobber i helsevesenet, og blir skikkelig uvel av å tenke på hva jeg må igjennom i løpet av en arbeidsdag. Bare det å smøre mat til brukerne og mate dem får meg til å ville spy. Tunge stell, bleieskift, klamme varme dusjer, middagsservering og rengjøringer... Huff, nei og nei. Håper legen hører på meg. Det eneste jeg gjør om dagen er å ligge på sofaen :/
Ikke så lett i slike yrker.jeg er barnehagelærer.ikke lett å servere brødskive med makrell i tomat og kaviar. Høyt tempo og lite mulighet for å trekke seg unna. God bedring.
Uff, nei, sjeldent man har mulighet til å bare gå vekk.Ikke så lett i slike yrker.jeg er barnehagelærer.ikke lett å servere brødskive med makrell i tomat og kaviar. Høyt tempo og lite mulighet for å trekke seg unna. God bedring.