Fler med enorme hormoner?

*TryllTryll*

Stolt 3barnsmor <3
Jeg er somregel ganske rolig og tolmodig av meg. Men nå i det siste eksploderer jeg for alt! Jeg blir til tider skremt av meg selv. :/
Please si det er fler her inne som også er hormontroll? 

Merker vertfall at eg eier ikke tålmodighet om dagene. Og være liggende på sofa fordi eg skal slappe av og en 2 åring springene rundt deg fordi det er planleggingsdag var ikke en god blanding kan du si!
Nå har eg endelig fått han til å kvile, eller han ville det faktisk selv!
Sikkert glad for å slippe meg i en time eller to!!!

Merker jeg har litt kortere lunte enn vanlig ja..

Kortere lunte har jeg hatt en stund allerede, men har blitt skikkelig forkjølet og har munnsår, så det kan være derfor også 

lady-T skrev:
Hormonbiatch, yez!

Jeg kjenner at det er lite som skal til for å tenne lunta, men plar klare å holde det inn i meg og ikke lage bråk for jeg vet jo at jeg bare overreagerer. hehe. ;)

I følge sambo er jeg visst mye hyggeligere dette svangerskapet, enn det forrige

lite tolmodighet, og tar ekstremt lett til tårene :( gråter MASSE, kanskje godt at ikke sambo er hjemme så mye :P

Hormontroll! *rekker opp hånda* Samboer sier jeg skremmer han, sist var visst ingenting i forhold til nå...

Hormoner!?? Haha! Fremmedord! Sist svangerskap var jeg koko!! :P
Mistet besinnelsen en gang og kastet en asjett i gulvet slik at den knuste og at det ble hakk i gulvet! Ups :P

Tar fort til tårene, blir fort sint og er mindre tålmodig og mer irritert..og til tider er jeg ugjenkjennelig og liker det ikke, men samtidig må det være lov, det er tross mye som skjer i kropp og sjel om dagen 

Mannen min påstår at jeg tok lett til tårene i forrige svangerskap, men det er jeg ikke enig med han i. Nå derimot.. tror jeg har grått mer de siste to dagene enn i hele forrige svangerskap!

Back
Topp