fler med barn født i 2011?

*Cake-Pop*

Forelsket i forumet
jeg ser det er fler her som har barn født i 2011. har selv en sønn som er født i juni.

hvordan syns dere at det er å være gravid og ha en såpass ung krabat i hjemmet? Jeg syns det er ganske slitsomt og har en del dårlig samvittighet når jeg ikke orker leke og sånn. nå ble jeg jo 40% sykemeldt da og det tror jeg kommer til å hjelpe. i går klarte jeg å rydde inn etter middagne og vaske opp. gubben var helt i ekstase!! (han gjør alt for han er hjemme i pappaperm).

Jeg har ei som er født i april 2011 :)
I starten når jeg var kjempetrøtt og småkvalm var det litt tungt og jeg hadde litt dårlig samvittighet, men nå er formen bra så da går det greit :)
Men så jobber jeg ikke, så det har nok mye å si. Fabrikken jeg jobbet på ble bestemt lagt ned akkurat i den tida jeg egentlig skulle tilbake i jobb etter permisjonen.
Hadde jeg jobbet, så hadde nok terskelen for å sykemelde seg eller gå på svangerskapspenger vært noe lavere enn sist, for man skal jo tros alt ha energi til ungen hjemme også, og ikke bare jobb.
Sist jobbet jeg hele veien, kun litt gradert mot slutten.
Sambo har ferie for tiden, så jeg merker jo at det er veldig godt og letter litt da :)

har en datter født desember 2011 <3

jeg er megatrøtt og har endel hodepine, men det er det eneste jeg kan klage på. prøver å være våken og tilstedet så lenge hun er våken, men det har skjedd at jeg må krype til sengs og faren må ta over. gleder meg til trøttheten går over, forhåpentligvis veldig snart :)

er veldig spent på hvordan det blir når vi kommer hjem fra klinikken med en mini som og må brukes tid på. det går seg nok til tenker jeg. :) gleder meg masse

Vi fikk vår lille gulljente i november 2011. Fikk vite i dag at vi venter en liten krabat i slutten av februar. Så langt har jeg ikke hatt en eneste plage og har hatt masse energi til å kose og leke med henne. Håper det holder seg slik gjennom resten av svangerskapet. Jeg bare gleder meg :)

Har en jente som er født i januar 2011 og merker at jeg blir fort sliten om dagen! Heldigvis er hun en engel om natten så jeg får ihvertfall nok søvn! :)

Jeg fikk også en gutt i juni 2011:-) Kanskje pratet vi litt sammen her på Babyverden den gang også:-) Har vært kjempetrøtt i flere uker og krysser fingrene hver kveld jeg legger meg om at jeg våkner opplagt dagen etterpå. Legger jeg godvilja til er det kanskje litt bedre nå. Gutten min våkner senest halv seks hver morgen, og siden både jeg og kjæresten min styrer arbeidsdagene våre litt selv har vi funnet ut at vi da like gjerne kan arbeide 07:00 - 15:00 heller enn å begynne åtte. Men Gud så trøtt jeg er om dagene.. Greier ikke få gjort noe uten å ty til en kaffeskvett nå og da.

Back
Topp