Fler enn meg....

RANDÅLF

Forumet er livet
Oktobermirakler 2013
VIP
Som synes det å begynne med mat er slitsomt. Husker nå som vi har begynt med smaksprøver på grøt hvordan det var med storebror. Slit for å få i han mat fra første stund og endte med fullamming til han var 8 mnd nesten. Føler ikke det går bedre denne gangen heller..... Vet jo at det blir bedre en dag, men nyter virkelig å bare amme.

Du får trøste deg med at jeg føler det motsatt vei. Jeg priser meg lykkelig for å slippe puppestyret. Jeg kan spise hva jeg vil, drikke hva jeg vil og når jeg vil. Ikke trenger jeg å tenke påkledning heller.
Nei takke meg til et barn som elsker å smake på nye ting

Sent from my iPad using BV Forum

Hehe, jeg synes også det er litt stress :p Synes det er fryktelig praktisk med bare puppen.. Når de begynner å spise fast føde, må jo alt planlegges mye mer.. Her er hun ikke bikket 4 mnd enda, så jeg nyter de siste dagene nå før vi må starte opp med smaksprøver og sånt :p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Syns det er så morsomt jeg! Så stas å se hvordan han reagerer - og er så gøy når han syns noe er skikkelig godt :-)

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

Jeg synes det er slitsomt... Må planlegge alt på nytt. Før var det flasker og mme og varmt vann, og når man endelig har blitt vant til det er det plutselig endring i rutiner. Nå er det nok smekker og skjeer og ikke minst finne en plass for han å spise. Han liker ikke no særlig å sitte på fanget mitt å spise(sikkert fordi jeg er ukomfortabel med det da jeg ikke føler jeg har oversikt) så ser jeg ikke munnen hans heller og pleier å bomme med skjeen :P
Blæ!

Jeg synes det er slitsomt... Må planlegge alt på nytt. Før var det flasker og mme og varmt vann, og når man endelig har blitt vant til det er det plutselig endring i rutiner. Nå er det nok smekker og skjeer og ikke minst finne en plass for han å spise. Han liker ikke no særlig å sitte på fanget mitt å spise(sikkert fordi jeg er ukomfortabel med det da jeg ikke føler jeg har oversikt) så ser jeg ikke munnen hans heller og pleier å bomme med skjeen :p
Blæ!
Ja man rekker ikke å følge med nesten, men du skal se vi blir gode på å planlegge dette og:)

Syns det er kjempe morro jeg! :D Grøten må vi ta skikkelig sakte da hun sliter med hard/treg mage. Men hun har ikke reagert på hverken fruktmos eller middager :) syns det er kjempe gøy med grimaser de første skjeene, og så momser hun ivei og smiler :P ikke noe stress i det hele tatt! :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Back
Topp