Fler enn meg?

snippogsnapp

Forumet er livet
MAI 2013
Som føler seg mye bedre no mot slutten? Eg føler eg ikkje har vært så god form i hele sv,skapet eg :o begynt å gå til jobb igjen :o og ikkje blir eg sprengt av å gå opp trappene til avdelingen min.. ikkje spiser eg så mye lengre (spiser nok altså) halsbrannen er der ikkje KVAR kveld lengre heller :o blir så overasket har liksom ikkje noe å klage på.. :p håper det er fler!? :)

Heldige deg da.., jeg føler jeg bare blir verre og verre jeg...
Kynnerene kommer oftere og oftere som smertefulle kynnere, gå opp trapper gjør jeg bare om jeg må, så har jeg glemt noe nede får det bare ligge til noen kommer hjem å kan hente for meg... Bekkenet begynner å vise meg at det er det som bestemmer hva jeg skal gjøre. Noen dager kommer jeg meg omtrent ikke utav senga....
Så jeg gleder meg til å bli ferdig..... De neste ukene kan ikke gå fort nok...

Ja, jeg også. Iallefall nesten.

Har hatt en veldig god periode i 10-12 uker nå. Trent litt, gått masse turer og styrt på med skolearbeid. Var til og med på fjellet i påsken og stod på ski ;)

Men nå kjenner jeg det nærmer seg litt. Er fortsatt i veldig god form, og går litt turer, men får så voldsomt med kynnere og ubehag om jeg pusher litt. Blir nesten bare rusling.
Og i tillegg sliter jeg veldig med søvnen. Har urolige legger, kramper og halsbrann. De to siste ukene har jeg ikke sovnet før 6-7 om morningen, og må sove noen timer på formiddag mens snuppa er i barnehagen. Er litt i zoombiemodus. Men ellers er den fysiske formen ganske bra. Går opp trapper lett som bare det og styrer på :D

Stikk motsatt her, er på mitt værste nå :(

Motsatt her også, aldri følt meg i så dårlig fysisk form, sliter med pusten, svimmel og ikke sammenhengende søvn. Min beste periode var i 2. trimester :)

Jeg føler meg mer våken om morgenen og på kvelden,men har masse Kynnere som jeg noen ganger må stoppe og puste meg gjennom:P også føler jeg meg som en hval fordi jeg må ha hjelp til å ha på sko,jeg kan ikke plukke opp ting på gulvet lenger,og klarer ikke holde følge med noen når vi går turer:P haha,noe skal det da være;)

Her går det skikkelig opp og ned. Er ikke noe trøtt om dagene å har mye energi på kvelden. Rydder og vasker som bare det :) men så kommer det plutselig en dag innimellom ser jeg ikke har noe energi og føler for å bare ligge på sofaen. Sånn egentlig har jeg det bra utenom luftsmerter noen dager.

Jeg er vel blandt de heldige som har vært i god form og jobbet hele svangerskapet:-) Men nå begynner jeg å kjenne på at kroppen har fått nok, har 3 vakter igjen på jobb og er utrolig glad det ikke er flere.. Begynt å slite med nattesøvnen, har vært plaget med halsbrann de siste mnd. og de siste vaktene har jeg vært litt hoven i bena etter jobb:-/ Blir godt å få lillebror i armene ja:-)

Ja, jeg også. Iallefall nesten.

Har hatt en veldig god periode i 10-12 uker nå. Trent litt, gått masse turer og styrt på med skolearbeid. Var til og med på fjellet i påsken og stod på ski ;)

Men nå kjenner jeg det nærmer seg litt. Er fortsatt i veldig god form, og går litt turer, men får så voldsomt med kynnere og ubehag om jeg pusher litt. Blir nesten bare rusling.
Og i tillegg sliter jeg veldig med søvnen. Har urolige legger, kramper og halsbrann. De to siste ukene har jeg ikke sovnet før 6-7 om morningen, og må sove noen timer på formiddag mens snuppa er i barnehagen. Er litt i zoombiemodus. Men ellers er den fysiske formen ganske bra. Går opp trapper lett som bare det og styrer på :D
Godt det er flere som har fysisk form oppe:) eg har jo ikkje trent en dritt før eg ble gravid og var egentlig i driit dårlig form. :p

Back
Topp